AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #1 Skrevet 1. november 2015 Dette er kanskje feil forum, men jeg vet ikke helt hvor jeg skal poste dette..Nå som mørketiden igjen er over oss har jeg gått igjennom familiens reflekssamling og sett at refleksene våre er både oppskrapet og dårlige. Veldig ugreit når det er så mørkt ute.Så nå har jeg kjøpt noen nye på Seeme.no - veldig artig butikk - men ganske dyrt for reflekser som må tåle en støyt og de hadde nesten ingen av den gammeldagse harde typen (som henger fra jakkelomma). Så nå har jeg lett videre på nett etter å finne noen billig og bra. De må nesten være litt søte for at de skal være attraktive å bruke (jada.. ) og da kom jeg over Nille sine. Noen som har kjøpt de? Er de CE godkjent? Det er et stykke til Nille butikken for meg og jeg er ikke interessert i å kjøpe noe som ikke er CE godkjent - og det står det ingenting om på Nilles hjemmesider. Noen som kan hjelpe?Refleks er viktig Anonymkode: bf3e6...7e3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #2 Skrevet 1. november 2015 Refleks er viktig! Bilforumet hadde kanskje vært rette forumet? Apotek1 har reflekser, Clas Olsson, bokhanlerne og mange andre steder. De gamle, harde refleksene er vanskelige å få tak i etter min erfaring. De små ledlysene til å henge i glidelåser eller strammesnorer på jakker er minfavoritt. Kan innstilles på blink ellerlysende konstant. Å gå ute i mørket eller sykle!i mørket uten refleks, lys eller andre ting burde vært forbudt. Anonymkode: 82d50...5ea 1
Gjest Ishus Skrevet 1. november 2015 #3 Skrevet 1. november 2015 Jeg kjøpte nylig en refleksdinosaur på Nille og den er CE-merket.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #4 Skrevet 1. november 2015 Refleks er viktig! Bilforumet hadde kanskje vært rette forumet? Apotek1 har reflekser, Clas Olsson, bokhanlerne og mange andre steder. De gamle, harde refleksene er vanskelige å få tak i etter min erfaring. De små ledlysene til å henge i glidelåser eller strammesnorer på jakker er minfavoritt. Kan innstilles på blink ellerlysende konstant. Å gå ute i mørket eller sykle!i mørket uten refleks, lys eller andre ting burde vært forbudt. Anonymkode: 82d50...5eaJeg vet ikke hvordan jeg får flyttet innlegget mitt, men det får heller bare stå med mindre en moderator føler seg kallet. Jeg har ikke sett noen søte reflekser på Biltema osv, men det viktigste er jo at refleksen fungerer. Takk for tips. Jeg har forresten noen sånne små ledlys, men jeg er usikker på synligheten. En god refleks synes på 400 meter (i følge trygg trafikk) og det tror jeg ikke ledlys gjør - selv om de absolutt ikke er dumme i bruk de heller. Og ja, det burde være ulovlig å gå ut i mørket uten refleks!Jeg kjøpte nylig en refleksdinosaur på Nille og den er CE-merket. Jippi! Takk for at du sjekket Anonymkode: bf3e6...7e3
Kittykat Skrevet 2. november 2015 #5 Skrevet 2. november 2015 Jeg jobber på nille og vi selger refleksbånd og reflekser. De skal være CE-merket, hvis jeg husker riktig nå. 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #6 Skrevet 2. november 2015 De som nille selger er slike "gode gammeldagse", så løp og kjøp - det har jeg! Det er vel denne typen som lyser best mener jeg å ha lest, så lenge de ikke er ripete og slitt. Anonymkode: a8b8e...792
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #7 Skrevet 2. november 2015 Jeg tok turen til Nille i dag og hamstret refleks. Jeg er veldig fornøyd med både utvalg og pris, 14,90 er ikke dyrt for noe som er så viktig. Jeg fikk kjøpt søte røde hjerter og blå snøfnugg og lilla ugler i hard refleks. Nå skal de settes tråd i og festes på alle jakkene i hus. Refleksene fra Nille er tydelig merket med CE EN13356 - som er koden som sier at de er trygge å bruke med tanke på synlighet. Anonymkode: bf3e6...7e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå