AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #1 Skrevet 1. november 2015 Jeg lurer egentlig på hvor mye jeg bør analysere og vektlegge hyppigheten av kontakt etter en date jeg. Jeg møtte en fyr etter å ha skrevet ganske lenge. Vi hadde supergod kjemi på meldinger, og kontakten var slik at vi skrev kontinuerlig frem og tilbake, ganske lange meldinger, men litt sporadisk tidsmessig, dvs at det kunne gå noen dager mellom hver gang en av oss svarte, noe som jeg var/ er meget komfortabel med. Da ble det litt avslappa, men samtidig ordentlig og vi har masse til felles og hadde som sagt en veldig bra tone. Han var interessert i å treffes etterhvert, så jeg ble med på det da. Og det var superhyggelig. Den gode kjemien fra meldingene var der automatisk og vi hadde dødsmasse å prate om og snakka nesten uten stopp om alt mulig.Jeg skulle bort på jobbreise etter daten så jeg tenkte meg at han kanskje kom til å vente med å ta kontakt, så jeg kjørte på og skrev til han etterpå at jeg syntes det var fint å møte han. Dette svarte han på først etter en lang stund, når han visste at jeg var ferdig med det jeg skulle og var tilbake. Han sa da at han også syntes at det hade vært veldig fint og møtes. Og så fulgte det en vanlig melding hvor han spurte hvordan jeg hadde det og hvordan jobbreisa hadde vært osv. Altså har han jo ikke avvist meg, men han er så treig. . Jeg venta noen dager før jeg svarte han på det igjen da for å ikke virke så ivrig, følte jeg hadde vært ivrig nok når jeg takka for daten , og nå sitter jeg her og føler det går så seigt med kommunikasjonen.Jeg er som sagt egentlig veldig komfortabel med at det ikke skjer så fort og at det ikke er noe press på å måtte ha kontakt hele tiden, det ville jo føltes litt rart siden vi strengt tatt ikke kjenner hverandre etter å ha møttes en gang,men jeg blir jo usikker da. Men samtidig så har jeg ikke lyst å bli teit å analysere ihjel alt, men heller forholde meg til fakta; at han faktisk skrev og det var en seriøs melding hvor han stilte masse spørsmål og på den måten vil han jo ha kontakt og bryr seg. Egentlig syns jeg det er positivt at det er sånn her, men begynner jo å tenke og fundere på hvorfor han er så treig.Hva skal jeg tro? Anonymkode: dabef...a07
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #2 Skrevet 1. november 2015 Lurer på det samme.. Anonymkode: dabef...a07
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #3 Skrevet 2. november 2015 Ingen som har noen innspill? Anonymkode: dabef...a07
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #4 Skrevet 2. november 2015 I stedet for å gå å lure og samtidig analysere alt i hjel, så ta initiativet og fortell direkte eller send en sms/mail og fortell at du vil noe mer. Kan det være så vanskelig da? Hvis begge er like barnslige og skal vente med å svare, så kommer dere ingen vei. Eneste måten å finne ut hva han vil videre. Anonymkode: f8439...b02
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #5 Skrevet 2. november 2015 Tror du han kan se andre samtidig, dvs at han går på andre dates? Eller kanskej ahn ble usikker på deg, siden du ventet flere dager med å svare han? Anonymkode: 2750c...76e
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #6 Skrevet 2. november 2015 Tror du han kan se andre samtidig, dvs at han går på andre dates? Eller kanskej ahn ble usikker på deg, siden du ventet flere dager med å svare han?Anonymkode: 2750c...76eVet ikke hva jeg tror. Hadde tenkt å ikke tro så mye, men blir usikker fordi det er jo han som var treig. Og så ville ikke jeg virke alt for ivrig siden han var så treig da:P Kan godt hende han har vært på flere dates, og det tenker jeg jo at er greit når man ikke har kommet noe lenger i prosessen, men blir usikker av denne måten å kommunisere på. Anonymkode: dabef...a07
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #7 Skrevet 2. november 2015 I stedet for å gå å lure og samtidig analysere alt i hjel, så ta initiativet og fortell direkte eller send en sms/mail og fortell at du vil noe mer. Kan det være så vanskelig da? Hvis begge er like barnslige og skal vente med å svare, så kommer dere ingen vei. Eneste måten å finne ut hva han vil videre.Anonymkode: f8439...b02Det er vel egentlig "min tur" til å ta evt initiativ for nytt møte eller sånn siden han var i førersetet hele veien sist, og hvem vet om det er det han venter på.?.men hvis jeg skal kunne gjøre det så trenger jeg jo litt mer bekreftelse på at han vil det først da. Han virker jo ikke akkurat ivrig, men samtidig så hadde han ikke vel ikke skrevet et sånn melding med masse spørsmål og ting som tyder på at han faktisk vil at jeg skal svare..hvis dere skjønner Anonymkode: dabef...a07
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #8 Skrevet 2. november 2015 Så irriterende. Jeg vet med meg selv at grunnene til at jeg ofte generelt bruker tid på å svare er fordi jeg er redd for at ting skal gå for fort, at jeg skal virke for interessert, fordi jeg trenger tid, vil tenke over hva jeg skriver osv. Men nå som vi har møttes så tenker jeg at litt hyppigere hadde vært naturlig. Men hvordan skal jeg tolke han? Er han usikker? Idiot? Han virker jo interessert når han først gir lyd fra seg. Blæ nå blir jeg sånn jeg ikke vil være. Anonymkode: dabef...a07
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #10 Skrevet 2. november 2015 Har ikke jeg vist nok interesse når jeg skrev mld først og sa det var hyggelig? Burde jeg ha bedt om ny date med en gang? Vil jo ikke det før jeg vet hvor jeg har han og vil ikke være masete og innbilsk. Føler for å bli kjent før man starter med såkalt flørting :P Anonymkode: dabef...a07
Blablab Skrevet 2. november 2015 #11 Skrevet 2. november 2015 Jeg ville bedt om en ny date, tenker at om han ikke hadde vært interessert hadde han gitt beskjed eller evt. ikke svart på meldinger. Min erfaring er er at etter at jeg først har møtt ham sender vi færre meldinger
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #12 Skrevet 2. november 2015 Jeg ville bedt om en ny date, tenker at om han ikke hadde vært interessert hadde han gitt beskjed eller evt. ikke svart på meldinger. Min erfaring er er at etter at jeg først har møtt ham sender vi færre meldinger selv om han bruker lang tid på å svare? Eller betyr det at jeg bør "ta hintet?". Grunnen til at j har et håp til tross for veldig lite kontakt er jo at når han først skrev så var det en ordentlig melding med masse spm og han har vært litt treig hele veien.. Anonymkode: dabef...a07
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #15 Skrevet 3. november 2015 Hvis man ikke svarer innen rimelig tid på kontakt så er man vel ikke så interessert. Men sånt er alltid vanskelig. Folk er forskjellige. Anonymkode: dabef...a07
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #16 Skrevet 5. november 2015 Hvis man ikke svarer innen rimelig tid på kontakt så er man vel ikke så interessert. Men sånt er alltid vanskelig. Folk er forskjellige. Anonymkode: dabef...a07ja det jeg og tenker. Men hvor mye bør man "analysere" hyppighet på meldinger? Som sagt har det vært trenden mellom oss hele veien,at vi har skrevet et par meldinger i uka..men så tenker jeg at når vi har møttes burde det vært litt mer ivrighet fra hans side? Noen? Anonymkode: dabef...a07
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #17 Skrevet 5. november 2015 Ingen som har noen lignende erfaringer? Som sagt har vi hele veien i kontakten sendt et par meldinger i uka og han har brukt flere dager på å svare (uten å virke noe som helst mindre interessert av den grunn) og jeg har vært likedan.Men så tenker jeg at når vi har møttes så burde han vært mer ivrig? Jeg er jo sjeleglad for at det ikke er noe sånn overfladisk mas og lite troverdig overøsing av kjærlighetserklæringer etter ett møte, men uansett.Også tenker jeg at hvis han ikke er interessert overhodet så kunne han enten latt vær å svare i det hele tatt, eller han kunne skrevet en avisning eller han kunne skrevet et litt kortere og mer uinteressert melding uten masse spørsmål som jo da legger opp til at jeg skal svare? Så på et vis må han jo være bittelitt interessert i en slags kontakt?Jeg ser jo at jeg i utgangspunktet ikke har vært noe bedre selv, men jeg tok i det minste kontakt rett etter daten og takket for den, så jeg tenker at det er nok initiativ og bekreftelse fra min side i første omgang.. men kan det være at han hadde forventet at jeg var litt mer på og inviterte til nytt møte siden det er "min tur"?Har jo skjønt at han er litt treg og distre med mange jern i ilden og som liker å bruke litt tid, og jeg er jo akkurat likedan. Men nå blir jeg en sånn irriterende jente som vil vite! Fint man kan få det ut her istedet for til vedkommende da, i det minste. Anonymkode: dabef...a07
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #18 Skrevet 6. november 2015 Åååh, jeg blir sånn desperat når jeg ikke skjønner noen ting av situasjonen. Er det virkelig ingen som har noe å hjelpe meg med? -masekråka Anonymkode: dabef...a07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå