AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #1 Skrevet 1. november 2015 eller skjuler du den? På FB selvsagt.hvorfor/hvorfor ikke? Anonymkode: 1ed3b...4d4
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #2 Skrevet 1. november 2015 Nei, fordi jeg bryr meg ikke om bursdagen min. Og vil ikke ha hilsninger fra folk som egentlig ikke bryr seg. De fleste skriver bare for at det står. De som virkelig bryr seg, vet når jeg har bursdag. Anonymkode: bb81f...de2 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #3 Skrevet 1. november 2015 Jeg inviterer ikke til id tyveri og opplyser derfor ikke om fødseldag eller andre personlige ting på nettet. F.eks ferier, bankforbindelser osv. Anonymkode: 2a432...251
Angelheart2 Skrevet 2. november 2015 #4 Skrevet 2. november 2015 Nei, fordi jeg bryr meg ikke om bursdagen min. Og vil ikke ha hilsninger fra folk som egentlig ikke bryr seg. De fleste skriver bare for at det står. De som virkelig bryr seg, vet når jeg har bursdag. Anonymkode: bb81f...de2Akkurat det samme her.Problemet er jo at så fort en har skrevet gratulerer på veggen min, så hiver saueflokken seg på.....
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #5 Skrevet 2. november 2015 Jeg har bursdagen min på facebook. Jeg deler nær sagt ingenting på facebook, men å ha fødselsdatoen min der synes jeg er helt greit. Anonymkode: ddf9b...860
Gjest Gjest_wolfofme Skrevet 2. november 2015 #6 Skrevet 2. november 2015 har årstallet.. får holde det... siste bursdag jeg feiret var 20 årsdagen min.. nå 14 år etter, glemmer jeg til og med bursdagen min enkelte år... så bryr meg lite om den.. derfor har jeg den ikke synlig...
Thorn Skrevet 2. november 2015 #7 Skrevet 2. november 2015 Har den synlig for de aller nærmeste, skjult for alle andre. Følte det ble så kunstig å få ørten gratulasjoner av folk jeg såvidt sier hei til når vi møtes, så da valgte jeg å skjule den for de fleste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå