Gå til innhold

Trenger råd angående dårlig en venn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

har ett problem! har en kompis som kaller meg en av de nærmeste han har.

får fortelle at jeg har stilt opp for han døgnet rundt, siden vi ble kjent for 12 år siden, åpna huset mitt for ham, tatt han med ut og gitt han nytt vennskap med andre osv... alltid hørt på alle problemmen hans osv..som en vanlig god venn gjør... 

men så er problemet at han gjør ingenting tilbake nå, da jeg har flyttet til byen han bor i... han drar på fester, møter folk osv. men inkluderer aldri meg. ikke inviterer han meg på besøk.. enda han sa jeg var en av de nærmeste han kjenner, for kort tid siden... 

føler meg litt stukket i ryggen av en sånn kompis, å blir forbanna, sagt det til han flere ganger at han er håpløs. men tar det ikke nær seg.

men så er han i ett forhold og forteller meg at han har vært utro som fy... dama hans er kjempe ålreit ,men naiv som tror hun er sammen med verdens beste... 

spørsmålet er, hvor kjip er jeg om jeg forteller henne at typen hennes er ett rasshøl! som er utro! 

Anonymkode: aec7c...d42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville heller ikke ha invitert deg på besøk når du fortalte at jeg var så håpløs.

Det er dårlig gjort av deg å fortelle til damen hans at han er et rasshøl som er utro. Men jeg ville sagt til kameraten at han burde virkelig holde opp med å være utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spiller ingen rolle hvem mannen er, så lenge han er utro. Dama fortjener å vite hva slags kar hun er sammen med - og å kunne ta et valg om å fortsette forholdet eller ei. Tenk om det blir barn involvert, uten at hun er klar over ståa? En dag kommer hun nok til å finne det ut.

Anonymkode: 6391f...74f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...