Melissa Gioberti Skrevet 28. september 2004 #1 Skrevet 28. september 2004 De siste ukene har det å skrive innlegg gått utrolig tregt på KG. Det kan da ikke være maskinen når den virker ellers? Det å skrive en bokstav i innlegget tar flere sekunder...og skriver man en setning dukker ikke skriften opp før leenge etterpå. Ikke kan man slette/delete så fort man vil heller. Skal det være slik? Hva skjer?
Gjest Gjesta Skrevet 28. september 2004 #2 Skrevet 28. september 2004 Og jeg har lagt merke til at det å poste et innlegg tar utrolig lang tid. Har intrykk av at det gjelder flere - for jeg har sett mange dobbel- og trippelpostinger de siste dagene. K
Gjest baby-E Skrevet 28. september 2004 #3 Skrevet 28. september 2004 gjelder ikke meg Her er alt i tipptopp stand!
Dru Skrevet 28. september 2004 #4 Skrevet 28. september 2004 Ingen problemer her heller. Problemet kan ligge i nettleser.
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2004 #5 Skrevet 28. september 2004 Jeg har merket det når forbindelsen er treg mot KG-serveren. Vent til alt er lastet ned. Står ihvertfall nede i Opera om den er ferdig med å laste ned alt eller ikke.
Chiquita Skrevet 28. september 2004 #6 Skrevet 28. september 2004 Jeg har også opplevd at det går veldig treigt før bokstavene kommer frem noen ganger. Verst på formiddagen hos meg. Akkurat nå er det ingen problemer. Sidene er ferdig lastet før jeg begynner å skrive. Vet ikke hva det skyldes.
Gjest Hege Skrevet 28. september 2004 #7 Skrevet 28. september 2004 Min hjemmemaskin funker flott, men jeg har samme problem med jobbmaskinen av og til. I dag, for eksempel. Jeg mistenker at maskinen er så full av unødvendige filer og programmer som kjører samtidig at minnet sliter. Eller at en brannmur jobber tregt. På jobbmaskinen gjelder det alle sider på nettet, og alt lokalt som skal åpnes. Helpdesk rydder på maskinene av og til, siden mange forskjellige brukere laster ned så ymse grums. Etter ei slik rydding er maskinen lynrask. Hva med å prøve å kjøre en diskopprydning, og en defragmentering?
Gjest Gjesta Skrevet 28. september 2004 #8 Skrevet 28. september 2004 Kjører både opprydning og defragmentering jevnlig. Er det ikke litt pussig at det er veldig mange dobbel- og trippelpostinger her om dagen? Man trykker på "ok" for å poste et innlegg, og så skjer det ingen ting. Man tror man har bomma på knappen, og trykker igjen og kanskje enda en gang - og så plutselig sitter man der med 3 like innlegg etter ei stund. K
Gjest Gjesta Skrevet 29. september 2004 #9 Skrevet 29. september 2004 Nå går det sinnsykt trått å skrive innlegg her - bokstavene "henger"...Sikker på at det ikke er flere som har dette problemet??? K
Gjest Ethereal Skrevet 29. september 2004 #10 Skrevet 29. september 2004 Litt tregt går det til tider her også, og jeg har akkurat byttet maskin med innhold (under to uker siden) fordi harddisken min kræsjet. Det gjelder kun på KG, ikke noen andre nettsteder.
Gjest gjest1 Skrevet 29. september 2004 #11 Skrevet 29. september 2004 Nå går det sinnsykt trått å skrive innlegg her - bokstavene "henger"...Sikker på at det ikke er flere som har dette problemet??? K Jeg har samme problemet. Har hatt det en stund. Siden jeg jobber med store datafiler, rydder jeg på maskinen minst en gang i uken.
Gjest gjesta Skrevet 29. september 2004 #12 Skrevet 29. september 2004 Det går utrolig tregt for meg også. Jeg har en rask maskin som nylig er reformatert så her er det ikke mye grums som skulle sinke. Utrolig irriterende, men hva gjør man ikke for å være på KG
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå