AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #1 Skrevet 1. november 2015 Lurer rett og slett på hvilket mobilabonnement som er billigst! Jeg har Telenor, og er ikke fornøyd med å måtte betale 500kr ekstra fordi jeg var så dum som klarte å gå over det jeg skulle av databruken Det er jo veeldig mye å velge mellom, og har sett mye på PepCall, noen som har erfaringer?Hva med OneCall/Talkmore/Chess/Netcom? Erfaringer? Anonymkode: 1f8b3...160
Florence Skrevet 1. november 2015 #2 Skrevet 1. november 2015 Jeg har Onecall Folkepakka for 199 kr. Man får ubegrenset av alt bortsett fra data som er 1GB og du får melding når du nesten er tom for data og får tilbud om å doble (altså 1GB til) for 69 kr (tror jeg, rundt den summen). Veldig greit.Og nå ser jeg man kan få Folkepakka med 3GB for 249 kr.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #3 Skrevet 1. november 2015 Både Telenor og Djuice har datasperrer. Gå inn på mine sider, aktiver enten datakontroll norge, eller +control. (Telenor/Djuice). Da er det ikke mulig å bruke mer enn inkludert datamengde uten at du kjøper ny datapakke. Hos pepcall risikerer du å bli skrudd over på neste pakke om du bruker 1 mb ekstra, og i følge siden deres blir du da nødt til å betale 339kr for 1501 mb. Absolutt ikke billig. I tillegg er jo markedet slik at om du er kunde, og bytter til noe annet, så vil du bli ringt med et enda bedre tilbud. Så om det er bare prisen du tenker på, så er jo det en god løsning. Anonymkode: def9e...28e
penny_ Skrevet 2. november 2015 #4 Skrevet 2. november 2015 (endret) Det kommer an på hva du bruker telefonen til.For meg så er Smil-pakken fra Hello billigst da jeg nesten ikke ringer eller sender sms. Det er 250 inkluderte minutter og sms. Det er bare 250 MB data inkludert, men 1 GB ekstra koster kun 49,- og den kan jeg legge til og fjerne etter behov. Jeg har ikke kommet over noen andre som har 1250 MB data til 117 kroner. Endret 2. november 2015 av lisamari
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå