Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger virkelig ny sminke! jeg elsker å sminke meg, og er faktisk ikke så verst (har øvd mye), men har helt elendig sminke... har brukt mye penger på billig drit... Nå vil jeg heller invistere litt i kvalitetssminke, men aner virkelig ikke hvilke merker jeg skal kjøpe osv.. Noen som har tips? Er særlig ute etter contouring, brynpudder/penn, mascara, foundation, lebestift, primer og settingspray..

Anonymkode: bbb50...b0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meld deg inn i gruppen "sminke-elskere" på Facebook 👍 

Skrevet

Synes selv at Anastasia conour kit er veldig bra:) ellers så er nars "laguna" og "hoola" fra benefit noen av mine favoritter. Brow wiz fra Anastasia er en bra Brynspenn som er lett å jobbe med. Foundation kommer litt anpå hudtypen din, men jeg bruker L'Oréal infallible 24 hours og er veldig fornøyd:) porefessional primeren fra benefit kan jeg også anbefale. Du finner mye av benefit på douglas og de andre merkene jeg har nevnt finnes på kicks. Nars er dessverre litt vanskelig å få tak i i Norge 

Anonymkode: 69203...6b1

Skrevet

Tror kanskje jeg skal bestille sminke på nettet, i håp om at det er litt billigere... men foundation er jo lurt å prøve! Litt usikker på hvilken hudtype jeg har, for å være ærlig. Den er nokså sensitiv, men ikke fet eller tørr, så ellers har jeg vel ganske normal "nordisk" hud:) 

Har du tips til gode sminkekoster også? Føler de jeg har er veldig vanskelig å blende ut fks. øyenskygge og få et naturlig resultat

Skrevet

Bruker som oftest koster fra real techniques og en beauty blender. Til øyenskygge bruker jeg mest koster fra sigma og Mac:)

Anonymkode: 69203...6b1

Skrevet

Meld deg inn i Fifty Shades of Makeup på facebook, en fantastisk gruppe med masse gode tips! Der finner du garantert gode anbefalinger på produkter :)

• Liker 1
Skrevet

takker!:)

Skrevet

Jeg synes jeg får god veiledning på Kicks. De fremstår som proffe og har både dyre merker samt gode, billligere merker.

• Liker 1
Skrevet

thanks!

Skrevet

Mac sin foundation (Studio fix) er virkelig det beste jeg har prøvd, etter mange års leting! En god primer og en setting spray/fix spray er også virkelig å anbefale. Prøv gjerne en av Smashbox sine (få hjelp på Kicks til å finne den rette for din hud og behov), og jeg syns Mac sin Fix+ er gull (fix spray, tas på enten før eller etter sminke). Den gjør underverker, og du får en mer edgy og glødende look :)

For å få sminken til å sitte lenger, anbefaler jeg Urban Decay sin setting spray :) 

Jeg bruker Anastasia sitt pudder contouring kit, og det er gull verdt! Men bruker også lys concealer (L'Oréal sin 24hourting i vanilla er veldig god, men mac sin pro longwear er og bra hvis du vil betale litt mer) under øynene og på visse punkter, og Mac sin Give me sun-pudder for å få glød (solpudder). Ang leppestift vil jeg og anbefale Mac sine, men advarer deg om at du vil bli avhengig, hehe :)

Øyenskyggene jeg syns er best, er Urban Decay sine Naked-paletter. Koster ca. 400kr, men du får maaasse farger du kan bruke til hverdag og fest :) Verdt hver krone!

Til bryn anbefaler jeg denne pennen (brow wiz?) til Anastasia, også gå over til pomaden :) Se gjerne masse videoer og reviews på YouTube! :)

Skrevet

Jeg synes jeg får god veiledning på Kicks. De fremstår som proffe og har både dyre merker samt gode, billligere merker.

Er veldig uenig i dette. Hvorfor velger du Kicks?

Det er jo sløsing med egne midler...!

Anonymkode: 2a0cb...a23

Skrevet

Er veldig uenig i dette. Hvorfor velger du Kicks?

Det er jo sløsing med egne midler...!

Anonymkode: 2a0cb...a23

Hvorfor spør du om noe jeg har begrunnet?

Du får ha din mening...

Skrevet

Nå er det jo enkelte som "sparkler" seg med sminke, men jeg må likevel si jeg synes det er litt merkelig å spørre om sminke på Hus, hage og hobby. :) 

Anonymkode: 337da...aff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...