Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det bare en liten måned igjen til første desember!  :nisselue:

Tiden flyter jammen fort! Før vi veit ordet av det, så er det allerede godt uti desember....  :nissevink:

Anonymkode: 69646...4de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mhm!

For meg er desember med førjulstid egentlig like kos som jula. Gleder meg til å ta med barna på juletrehogst, puttipluttipott, julegateåpning osv. Jeg og mannen skal se julefilmer og drikke gløgg. Vi skal spise frokost av nisseservise, og pynte huset sakte men sikkert. Ungene skal få hjemmelagde kalendere. God mat, skrive julekort, få julekort. Fyre mye i peisen. En herlig tid :-)

Skrevet

Jeg gleder meg også :nissegutt:
Snart ferdig med alt av julegaver og innpakning,
prøver å gjøre meg mest mulig ferdig til 1. desember så jeg bare kan kose meg!
Antar at det blir litt jobbing, men jobber jo ikke hele dagen :P
Gleder meg til å være med familie, venner, kjæreste, pynte, se julefilmer,
høre på julemusikk, bake, pynte pepperkakehus, finne juletre og pynte det.
Ekstra kos når julebelysningen er tent over alt, gå på senterene hvor det bugner av julevarer og musikk.

Skrevet

Mhm!

For meg er desember med førjulstid egentlig like kos som jula. Gleder meg til å ta med barna på juletrehogst, puttipluttipott, julegateåpning osv. Jeg og mannen skal se julefilmer og drikke gløgg. Vi skal spise frokost av nisseservise, og pynte huset sakte men sikkert. Ungene skal få hjemmelagde kalendere. God mat, skrive julekort, få julekort. Fyre mye i peisen. En herlig tid :-)

Hva er pluttipluttplott?:P

Anonymkode: 38435...3c9

Skrevet

Hva er pluttipluttplott?:P

Teaterstykket om Plutti Plutti Plott som leter etter nissepappas stjålne juleskjegg! Jeg hadde kassetten, CD-plata, plakaten og programmet da jeg var lita. Mamma måtte gjemme kassetten siden jeg fortsatte å spille den nesten hver dag lenge etter juletia var over  :icon_frown:

Om de kommer innom din by på turné, du finne noen barn å dra med deg!

Skrevet

Teaterstykket om Plutti Plutti Plott som leter etter nissepappas stjålne juleskjegg! Jeg hadde kassetten, CD-plata, plakaten og programmet da jeg var lita. Mamma måtte gjemme kassetten siden jeg fortsatte å spille den nesten hver dag lenge etter juletia var over  :icon_frown:

Om de kommer innom din by på turné, du finne noen barn å dra med deg!

Haha, koselig^^, Har barn jeg kan låne meg, men bor på en liten plass så de kommer nok ikke hit:P Pleier å ta de med på aketur(vet ikke om jeg muligens har det mer gøy :fnise: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...