Gå til innhold

Møteplassen, Sukker, osv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke sider er best? Har så langt bare Tinder-appen. Greit nok, men det blir kanskje litt for useriøst og overfladisk. 

Anonymkode: 15b80...103

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å nevne Match.

Anonymkode: 15b80...103

Skrevet

Har ikke prøvd Match, men for meg er Sukker soleklart best. Ikke fordi det er annerledes damer der, men utvalget er større, og synes det er teknisk bedre lagt opp.

Anonymkode: e7b09...1a0

Gjest jentekvinne
Skrevet

Har ikke prøvd Match, men for meg er Sukker soleklart best. Ikke fordi det er annerledes damer der, men utvalget er større, og synes det er teknisk bedre lagt opp.

Anonymkode: e7b09...1a0

Enig. Sikkert mange bra menn på Match, men synes sidene er rotete og har mye "støy". Sukker er oversiktlig og enkel. 

Skrevet

Er ikke sukker et ganske sexfiksert/useriøst sted?  høres sånn ut på navnet ihvertfall.

Hvilke steder har flest aktive brukere med seriøse profiler inkl bilde?

De stedene jeg har prøvd har halvparten av profilene vært uten bilde og veldig mange virker til å bruke det til å sende sexmeldinger anonymt ....

Anonymkode: 7040c...d3c

Skrevet

Er ikke sukker et ganske sexfiksert/useriøst sted?  høres sånn ut på navnet ihvertfall.

Hvilke steder har flest aktive brukere med seriøse profiler inkl bilde?

De stedene jeg har prøvd har halvparten av profilene vært uten bilde og veldig mange virker til å bruke det til å sende sexmeldinger anonymt ....

Anonymkode: 7040c...d3c

nei vil  ikke si det. Er jo hva en legger opp til selv  da. synes det er mer oversiktlig en match. Match har relativt små bilder på søkesiden og. Appen happn er også veldig grei.

Anonymkode: 50bfd...543

Skrevet

Hva skiller appen Happn fra tinder?

Anonymkode: 3a1c1...c3a

Skrevet

nei vil  ikke si det. Er jo hva en legger opp til selv  da. synes det er mer oversiktlig en match. Match har relativt små bilder på søkesiden og. Appen happn er også veldig grei.

Må man ha facebook konto for å tilknytte seg Happn?

Skrevet

Jeg har mest erfaring med Møteplassen og Match.Sukker synes jeg er noe uoversiktelig.Mange har profil på alle disse tre, så jeg ville i første omgang vært gratismedlem og deretter tegnet abonnemang på en av dem.

Match er ganske dyrt,men har møtt mange seriøse der.På Møteplassen har det vært litt så som så.Har truffet en del sære typer der.Ikke useriøse men kanskje litt den type menn som ikke har hatt så mye damekontakt før.Traff også en storplayer på Møteplassen,som har vært der i mange år.Ser nå i skrivende stund at han har endret alderen sin og blitt 5 år yngre.Synes sånn sett at Møteplassen fremstår som litt useriøs,siden de ikke slår ned på slikt.

Skrevet

Tinder og OkCupid. Betaltingssider har alltid stort sett ikke-betalende medlemmer som omtrent aldri er innom. Happn funker ikke fordi det er færre brukere enn på Tinder, og fordi det er mer pes å skrolle nedover og klikke på folk enn det er å sveipe.

Anonymkode: 11b8f...ec1

Skrevet

Ok cupid anbefales ikke. Er endel som finner bilder på nett og legger ut. Endel falske profiler. Det er endel trådet her på kg som kan bekrefte det samme

• Liker 1
Skrevet

Etter ørten år der tror jeg aldri jeg har sett en falsk profil på OkCupid. Største innvendingen mot den siden er at man gjerne får meldinger fra utlendinger, så om treff er alt man er interessert i er det kanskje et problem.

Skrevet

Innlegg fra en annen tråd 

Jeg var der i 4 måneder (A-list), og fant Henrik Ibsen(!) der (scammer!) samt minst 30 andre. Det er en rekke kjennetegn man går etter, spesielt hvis man ser på utenlandske. "Gutfeeling" er en, og så er det grammatikken (jo, den er svært viktig!) og bildene (de skal ikke finnes andre steder enn på OkCupid!)

I tillegg er amerikanske soldater og leger/advokater utrolig misbrukt - ingen av dem jeg kom borti var "ekte."

Som kvinne blir man hoppet på med én gang for øvrig. Er man mann kan man gå der i flere måneder uten napp.

Man må registrere seg på nettsiden på pc/mac. Man kan der og (husker ikke om det er A-list eller ikke) fjerne seg fra å bli søkt opp på nett. Man kan, hvis man har brukernavnet, bare søke på Google og laste ned bilder for eksempel. Bildene kan jo havne hvor som helst. Jeg så to stykker som hadde prikk like bilder. Den ene var ekte og den andre var scammer. Så så enkelt er det. Og hvis du finner ut at bildene dine blir stjålet av en scammer og lagt til under et annet brukernavn og rapporterer dette så ikke forvent at det blir fjernet. :P 

Hvis man "photomarker" bildene så er sjansen for at de blir tatt mye mindre. Sikkerheten på OkCupid er faktisk helt rævva for å si det svært mildt.

Det er jo bare å søke på OkCupid Norge og opp kommer en rekke folk. Hvis man bruker nettbrett har man tilgang til det meste av bilder og slikt."

Skrevet

Kan du linke til en av disse falske profilene? Bladde litt nå, men fant ingen.

Anonymkode: 11b8f...ec1

Skrevet

Jeg har vært medlem av både Sukker og Møteplassen. Sukker er uten tvil best synes nå jeg. Bedre utvalg og mer seriøse menn. Liker designet bedre å. På MP var det mye rart og ikke så bra utvalg. Ja, jeg er litt kresen.

Anonymkode: e97e2...f44

Skrevet

Jeg har vært medlem av både Sukker og Møteplassen. Sukker er uten tvil best synes nå jeg. Bedre utvalg og mer seriøse menn. Liker designet bedre å. På MP var det mye rart og ikke så bra utvalg. Ja, jeg er litt kresen.

Anonymkode: e97e2...f44

signerer denne! 

Virker som det er mange raringer der.. Type: "å du svarte på melding, når skal vi gifte oss?"

Anonymkode: a7f5d...7be

Skrevet

Er veldig fornøyd med sukker, og har ikke oppfattet den som sexfiksert, heller tvert om, at de som er der i alle fall i min aldersgruppe (35-45 år) er ute etter et varig forhold.

Skrevet

Innlegg fra en annen tråd 

Jeg var der i 4 måneder (A-list), og fant Henrik Ibsen(!) der (scammer!) samt minst 30 andre. Det er en rekke kjennetegn man går etter, spesielt hvis man ser på utenlandske. "Gutfeeling" er en, og så er det grammatikken (jo, den er svært viktig!) og bildene (de skal ikke finnes andre steder enn på OkCupid!)

I tillegg er amerikanske soldater og leger/advokater utrolig misbrukt - ingen av dem jeg kom borti var "ekte."

Som kvinne blir man hoppet på med én gang for øvrig. Er man mann kan man gå der i flere måneder uten napp.

Har du fylt ut profilen din, og svart på spørsmålene da? Jeg har gjort det, og har aldri matchet høyt med noen fake, Som kvinne får jeg også et begrenset antall henvendelser, og de aller fleste er potensielt interessante. Får bare en og annen slenger fra midtøsten, majoriteten er norske menn som tar seg bryet med å skrive en ordentlig melding. 

Anonymkode: e2c02...971

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...