Gå til innhold

En liten ting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne blir som anonym. 

Har nett fått dame. 

Hvorfor har ingen forberedt meg på patruljen av single kåte kvinner som overfaller meg på byn??

Når jeg var singel var det alltid meg som tok kontakt, nå er det omvendt, hva skjer?? Jeg gjør ikke noe annerledes. 

Tok et par øl med en kamerat i går, ble sjekket opp og forsøkt kysset av så mange at det ble for mye og jeg gikk tidlig hjem. Alene. 

Hilsen en helt normal fyr  

Anonymkode: a9647...a23

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok fordi du utstråler en annen avslappenhet og selvsikkerhet nå som du har fått dame. Du er ikke lenger den usikre, kanskje litt plagsomme/masete karen som oppsøker hvem som helst av jentene på baren , men en mann som er tilfreds med livet som det er og fremstår som å være ute bare for å hygge deg med venner i en avslappet stemning , som virker mer tiltrekkende på kvinner enn en som åpenbart er på sjekkern.

Også er det jo litt "typisk" at når man ikke kan , så kommer det i bøtter å spann.
Når man f.eks er blakk så er det masse ting man har lyst på, mens når man har penger så er ikke lenger den genseren så interessesant lenger. Eller når man ikke har barbert seg på 4 mnd nedentil fordi man aldri ser noen kjekke, så er plutselig "alle" kjekke. osv.

Anonymkode: 36b01...582

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...