Gå til innhold

Er jeg en "hore"?

Fremhevede innlegg

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Hei, ærlig talt, dette skjer bare mot jenter.  Tipper du er gutt! 8 stk for ei på 26, er jo ikke mye i det hele tatt! Det er ikke sex med en i året en gang, fra 16. Hun har ikke vært utro og da er dette bare tull.

Hadde dette vært en gutt på 26, ville de fleste sagt hæææ, har du ikke hatt flere enn 8 stk!!

Urettferdig mot jentene!

Nei vil ikke si du er løs, men 8 stk er på grensen for min del. 

Anonymkode: 560ab...165

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Substantivet "hore" er en kvinne som har seksuell omgang med menn mot betaling. Bruken av ordet om en kvinne som driver hor er foreldet. 

Her er det nok ordboka som er foreldet. "Hore" om person som har sex med mange mennesker er rimelig godt (re)etablert i språket nå, både i norsk og engelsk.

• Liker 1
Gjest Linaria
Skrevet

Her er det nok ordboka som er foreldet. "Hore" om person som har sex med mange mennesker er rimelig godt (re)etablert i språket nå, både i norsk og engelsk.

Godt poeng. Beklager. 

Skrevet

En kjapp innføring i ordet "hore":

Anonymkode: 5d974...a9a

Øh ja, det er riktig at en (noe gammelmodig) måte å beskrive ekteskapsbrudd ble kalt "å bedrive hor". Guess why? Fordi den gang da gikk disse karene (ja, selvsagt var det menn) til - surprise - en hore :overrasket:

Fun fact - artikkelen fra snl er skrevet av ingen ringere enn juridisk nestor P. Lødrup, født i 1932, på karrieretoppen sent 80 tall. 

Du skjønner tegninga?

Skrevet

Nei du er ingen hore. Verre hvis du hadde hatt over 10. Du trenger nå ikke fortelle menn du dater om antallet. For noen kan det være turn off. Synes ikke to som dater skal fortelle om sexlivet sitt før de møtte hverandre. Det er fortid og skal glemmes. Ikke fortelles.

Skrevet

Du har ligget med færre enn de fleste i min vennekrets (ikke at det spiller noen rolle). Men har aldri hørt noen nevne ordet hore/løs om en dame, trodde det var litt utdatert. Så synes også det er fascinerende å lese her inne at det tydeligvis ikke er så utdatert som jeg trodde. 

Skrevet

Vil på ingen måte kalle deg en hore/løs. Dette er helt normalt, se heller på det som erfaring og du har garantert lært noe om deg selv i prosessen som du kan ta med videre og dra nytte av.

Ei ex veninne av meg kan du kalle løs: hun brukte meg fordi jeg bodde nært sentrum og hit kom hun mens hun satt på Tinder for å finne sin neste ONS. Dette gjorde hun flere ganger i uken og noenganger dro hun for ONS med flere på en kveld.
En dag dukket hun til og med opp på døra til en dude som kun ville ha BJ for så å sende henne hjem igjen.

Skrevet

Norsk standard= hore- standard:opplyser:

Anonymkode: 3c843...cc4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...