Okapi Skrevet 2. november 2015 #21 Skrevet 2. november 2015 Per definisjon er du jo det, men det er også nesten hele befolkningen. Mener du egentlig å spørre om du har hatt sex med et uanstendig høyt antall? Jeg ville ikke si det, snittet ditt er jo ikke veldig mye høyere enn normalen, men folk har jo forskjellig syn på sånt.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #22 Skrevet 2. november 2015 Absolutt ikke, vil heller ikke si at du er løs med tanke på dagens norske standarder.Det er kun et fåtall av norske menn som ville valgt deg bort pga. dette, og det er kun et fåtall av disse igjen som er verdt å spare på.Personlig ville jeg valgt deg bort, men det er kun pga. bitterhet fordi jeg ikke fikk meg noe selv i ung alder. Ikke et av mine mest sjarmerende trekk. Anonymkode: 3b568...eea
puppi Skrevet 2. november 2015 #23 Skrevet 2. november 2015 Ja, i noens øyne er du ei hore.I andres er du ei.Who cares.Andre enn deg?
Jolene Skrevet 2. november 2015 #24 Skrevet 2. november 2015 (endret) For å være hore hadde du måttet selge kroppen din for sex. Av det du skriver, kan jeg ikke lese at du har gjort det. Ergo, du er ingen hore. Endret 2. november 2015 av Jolene skrivefeil 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #25 Skrevet 2. november 2015 For å være hore hadde du måttet selge kroppen din for sex. Av det du skriver, kan jeg ikke lese at du har gjort det. Ergo, du er ingen hore.Feil. Alle prostituerte er horer ja, men ikke alle horer er prostituerte.Hor, se ekteskapsbrudd; i daglig tale også om kjønnslig omgang utenfor ekteskap i sin alminnelighet, særlig hvis det gjelder løse forhold.https://snl.no/hor Anonymkode: 5d974...a9a 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #26 Skrevet 2. november 2015 Men er jeg innenfor noramlen? Dette er ikke får å få respons på meg selv, men fordi jeg synes dette er interessant. Jeg er en av de mest prippene vennene mine og venter alltid en god tid med sex. Og da er det interessant at noen mener jeg har hatt sex med uakseptabelt mange.-TS Anonymkode: 8195c...c82
Okapi Skrevet 2. november 2015 #27 Skrevet 2. november 2015 Men er jeg innenfor noramlen? Dette er ikke får å få respons på meg selv, men fordi jeg synes dette er interessant. Jeg er en av de mest prippene vennene mine og venter alltid en god tid med sex. Og da er det interessant at noen mener jeg har hatt sex med uakseptabelt mange.-TSAnonymkode: 8195c...c82Hva som er god tid er jo individuelt. Mange av mine venner har under halvparten så mange partnere som deg, og har bare hatt sex i faste forhold. Kjenner også en del evig single menn med type 0-1 partnere i en alder av 30. Mulig de ville sett på åtte i en alder av 26 som veldig mange. På den andre siden har jeg venninner som tar med seg en ny fyr hjem hver helg, og for dem virker antallet ditt forsvinnende lite.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #28 Skrevet 2. november 2015 Men er jeg innenfor noramlen? Dette er ikke får å få respons på meg selv, men fordi jeg synes dette er interessant. Jeg er en av de mest prippene vennene mine og venter alltid en god tid med sex. Og da er det interessant at noen mener jeg har hatt sex med uakseptabelt mange.-TSAnonymkode: 8195c...c82Dette begynner å likne på spam. Anonymkode: 07e74...0ec 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #29 Skrevet 2. november 2015 Feil. Alle prostituerte er horer ja, men ikke alle horer er prostituerte. Anonymkode: 5d974...a9aDet var dette som begynner å likne på spam. Vet ikke hvorfor første svaret mitt kom i feil sitat. Anonymkode: 07e74...0ec
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #30 Skrevet 2. november 2015 Det var dette som begynner å likne på spam. Vet ikke hvorfor første svaret mitt kom i feil sitat.Anonymkode: 07e74...0ecMå jo påpeke det når folk tar feil da. Mange som feilaktig tror at hor = prostitusjon, mens det egentlig bare betyr sex utenfor ekteskap. Anonymkode: 71261...ccf 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #31 Skrevet 2. november 2015 Men er jeg innenfor noramlen? Dette er ikke får å få respons på meg selv, men fordi jeg synes dette er interessant. Jeg er en av de mest prippene vennene mine og venter alltid en god tid med sex. Og da er det interessant at noen mener jeg har hatt sex med uakseptabelt mange.-TSAnonymkode: 8195c...c82Alt er relativt. Anonymkode: 3b568...eea
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #32 Skrevet 2. november 2015 Må jo påpeke det når folk tar feil da. Mange som feilaktig tror at hor = prostitusjon, mens det egentlig bare betyr sex utenfor ekteskap.Anonymkode: 71261...ccfTar folk feil?Får komme med en link jeg også, da.http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=hore&ordbok=bokmaal&alfabet=n&renset=j& Anonymkode: 07e74...0ec
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #33 Skrevet 2. november 2015 Tar folk feil?Får komme med en link jeg også, da.http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=hore&ordbok=bokmaal&alfabet=n&renset=j& Anonymkode: 07e74...0echttp://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=hor&ant_bokmaal=5&ant_nynorsk=5&begge=+&ordbok=begge Anonymkode: 71261...ccf 1
Jolene Skrevet 2. november 2015 #34 Skrevet 2. november 2015 Feil. Alle prostituerte er horer ja, men ikke alle horer er prostituerte. Anonymkode: 5d974...a9aFeil. Det er en viss forskjell på å være en hore kontra å bedrive hor. 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #35 Skrevet 2. november 2015 Feil. Det er en viss forskjell på å være en hore kontra å bedrive hor.horeII hore v1, v2 (norr. hóra) drive hor Anonymkode: 5d974...a9a 1
Gjest Linaria Skrevet 2. november 2015 #36 Skrevet 2. november 2015 horeII hore v1, v2 (norr. hóra) drive horAnonymkode: 5d974...a9aDet er verbet "å hore" ikke substantivet "en hore"
Jolene Skrevet 2. november 2015 #37 Skrevet 2. november 2015 Det er verbet "å hore" ikke substantivet "en hore"Nettopp.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #38 Skrevet 2. november 2015 Hvor mange partnere du har hatt har ikke så mye å si. Det har mer å si hva slags folk de er. Om de er playere, lite attraktive eller har helt andre verdier enn deg... Så lenge de er hyggelige og ålreite mennesker så er det OK☺ Anonymkode: b9053...fb7
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #39 Skrevet 2. november 2015 horeII hore v1, v2 (norr. hóra) drive horAnonymkode: 5d974...a9aDu rir kjepphesten din, ser jeg. Hvordan er din egen historikk når det kommer til antall sexpartnere og hvor gammel er du? (Jeg går automatisk ut fra at du er mann.) Anonymkode: 07e74...0ec
Gjest Linaria Skrevet 2. november 2015 #40 Skrevet 2. november 2015 horeII hore v1, v2 (norr. hóra) drive horAnonymkode: 5d974...a9aFor å sitere samme ordbok som du bruker. I hore m1, f1 (norr. hóra) kvinne som har seksuell omgang med menn mot betaling, gatepike, prostituert; foreldet : kvinne som driver horSubstantivet "hore" er en kvinne som har seksuell omgang med menn mot betaling. Bruken av ordet om en kvinne som driver hor er foreldet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå