AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #1 Del Skrevet 1. november 2015 Er 26 år. Har hatt sex med 8 stykker. Ett veldig seriøst forhold (på nippet til å flytte sammen). Tre mindre seriøse forhold. Tre folk jeg datet. Og én ONS (jeg var ung, han var flott , men fant ut at ONS ikke var noe for meg).Har bare sagt antallet til to venninner. Virker som ingen bryr seg. Men når jeg leser rundt på nettet, føler jeg meg som en "hore". Hva tenker dere om antallet mitt og historien min? Anonymkode: 8195c...c82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #2 Del Skrevet 1. november 2015 Nei vil ikke si du er løs, men 8 stk er på grensen for min del. Anonymkode: 560ab...165 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #3 Del Skrevet 1. november 2015 Er 26 år. Har hatt sex med 8 stykker. Ett veldig seriøst forhold (på nippet til å flytte sammen). Tre mindre seriøse forhold. Tre folk jeg datet. Og én ONS (jeg var ung, han var flott , men fant ut at ONS ikke var noe for meg).Har bare sagt antallet til to venninner. Virker som ingen bryr seg. Men når jeg leser rundt på nettet, føler jeg meg som en "hore". Hva tenker dere om antallet mitt og historien min?Anonymkode: 8195c...c82Ja, da er du ei hore, i ordets rette forstand.Hor, se ekteskapsbrudd; i daglig tale også om kjønnslig omgang utenfor ekteskap i sin alminnelighet, særlig hvis det gjelder løse forhold.https://snl.no/hor Anonymkode: 5d974...a9a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #4 Del Skrevet 1. november 2015 Ja, da er du ei hore, i ordets rette forstand.Hor, se ekteskapsbrudd; i daglig tale også om kjønnslig omgang utenfor ekteskap i sin alminnelighet, særlig hvis det gjelder løse forhold.https://snl.no/horAnonymkode: 5d974...a9aDu er ute å misjonerer i dag? Anonymkode: 07e74...0ec 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_wolfofme Skrevet 1. november 2015 #5 Del Skrevet 1. november 2015 (endret) du er ingen hore/tøs.løs/ludder Endret 1. november 2015 av wolfofme 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StripeyPanda Skrevet 1. november 2015 #6 Del Skrevet 1. november 2015 Hvorfor bryr du deg om hva andres syn på antall er? Nei, det er ikke løst. Du har ligget med folk du ville ligge med. Drit i hva andre mener om saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Franke Ann Skrevet 1. november 2015 #7 Del Skrevet 1. november 2015 (endret) TS, du er en hore. Og det skal du vær stolt av. Heldigvis er mange kvinner i dag horer, men det er fortsatt enda flere som burde bli det. Det er nye tider nå, nye konstellasjoner. Nye friheter, men også nye hensyn å ta. Og kvinner må generelt bli flinkere til å spre det rundt til flere, ikke bare til de vanlige som dere bytter på. Mest til dem, så klart, men litt til de andre også. Hvis ikke blir det så mange skolemassakrister, IS-sympatisører og menn som danser Salsa, at samfunnet vil bli rent ubehagelig. Endret 1. november 2015 av obstanazi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 1. november 2015 #8 Del Skrevet 1. november 2015 Ville ikke sagt at du var løs/hore, nei. Sånn jeg tenker om begrepet, så gjelder det jenter som typisk ligger/roter med gutter på fylla som de ellers ikke ville hatt sex med. Drikker seg fra sans og samling, og angrer på samleiet dagen derpå. Enten det er fremmede eller venner/bekjente de ligger med, som de da egentlig ikke ville hatt sex med uten alkohol i blodet.Altså - jenter det er lett å få til sengs bare de er fulle nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 1. november 2015 #9 Del Skrevet 1. november 2015 Mottar du penger eller andre matrielle goder etter sex?Hvis nei, så er du ingen hore...Om du er litt laus er en helt annen sak 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #10 Del Skrevet 1. november 2015 Mottar du penger eller andre matrielle goder etter sex?Hvis nei, så er du ingen hore...Om du er litt laus er en helt annen sak Laus? I snitt en sexpartner i året siden hun var 18? Anonymkode: daa09...17e 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MapleSirup Skrevet 1. november 2015 #11 Del Skrevet 1. november 2015 Jeg forbeholder meg retten til å ha sex med hvem jeg vil. Mitt viktigste kriterie er at de er single.Jeg er helt åpen på det da jeg slett ikke skammer meg, men er glad for å føle meg fri.Selv om jeg velger å være singel, trenger jeg ikke velge bort sex.Hore, sier du? Whatever!! :) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mats Skrevet 1. november 2015 #12 Del Skrevet 1. november 2015 Hører ofte at kvinner som ligger med mange er løse og horete, menn som ligger med mange er skikkelig tøffe og attraktive menn Er noe i det ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanna! Skrevet 1. november 2015 #13 Del Skrevet 1. november 2015 Hører ofte at kvinner som ligger med mange er løse og horete, menn som ligger med mange er skikkelig tøffe og attraktive menn Er noe i det ja Ironisk?Jeg er i studentmiljø, og blant mine venner merker jeg ikke at damer blir sett ned på eller menn opp til bare på grunn av hvor mange sexpartnere man har hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mats Skrevet 1. november 2015 #14 Del Skrevet 1. november 2015 Ironisk?Jeg er i studentmiljø, og blant mine venner merker jeg ikke at damer blir sett ned på eller menn opp til bare på grunn av hvor mange sexpartnere man har hatt.Finnes unntak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 1. november 2015 #15 Del Skrevet 1. november 2015 Er 26 år. Har hatt sex med 8 stykker. Ett veldig seriøst forhold (på nippet til å flytte sammen). Tre mindre seriøse forhold. Tre folk jeg datet. Og én ONS (jeg var ung, han var flott , men fant ut at ONS ikke var noe for meg).Har bare sagt antallet til to venninner. Virker som ingen bryr seg. Men når jeg leser rundt på nettet, føler jeg meg som en "hore". Hva tenker dere om antallet mitt og historien min?Anonymkode: 8195c...c82Jeg synes ikke antallet er høyt i forhold til din alder og din historie. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #16 Del Skrevet 1. november 2015 Nei! Langt i fra!De fleste jeg kjenner og hører om(er like gammel som deg) har hatt sex med rundt 30 stk, (folk får sjokk når jeg forteller om mine 12) og noen få med bare 5-6 stk, også noen med 80-100 stk Anonymkode: e9b42...674 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgonzola Skrevet 1. november 2015 #17 Del Skrevet 1. november 2015 Er 26 år. Har hatt sex med 8 stykker. Ett veldig seriøst forhold (på nippet til å flytte sammen). Tre mindre seriøse forhold. Tre folk jeg datet. Og én ONS (jeg var ung, han var flott , men fant ut at ONS ikke var noe for meg).Har bare sagt antallet til to venninner. Virker som ingen bryr seg. Men når jeg leser rundt på nettet, føler jeg meg som en "hore". Hva tenker dere om antallet mitt og historien min?Anonymkode: 8195c...c82Har du tatt betalt for sex'en?Hvis nei - du er ikke en hore. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #18 Del Skrevet 2. november 2015 Er det så forbanna nøye hvor mange man har lagt med? Trenger noen i det hele tatt å vite det? Det er lov å ha det gøy, så lenge det er frivillig fra begge kanter, og man tar sine forhåndsregler med prevansjon. Man er ung, og jeg sier ikke at man skal pule alt man ser, men det er lov å kose seg innimellom, og møter man noen man vil ligge med så er det jo ingenting som bør stoppe deg. Er så lei av dette antall partner greiene. Hilsen jente23 Anonymkode: 85068...2f7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #19 Del Skrevet 2. november 2015 Antallet er bare en ting. Det ville jeg neppe brydd meg om, med mindre det var LANGT høyere enn ditt.Det jeg syens er problematisk er å hoppe raskt fra den ene til den andre, eller ikke avslutte skikelig, utroskap ol.Da jeg var 26 hadde jeg hatt sex med to. Det har jeg fremdeles (nå 10 år senere) siden jeg giftet meg med min "nr to". DET er noe folk synes er "sjokkerende" det. Folk er litt for opptatt av andres sexliv om de synes noe negativt om deg altså! Anonymkode: ce438...7dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #20 Del Skrevet 2. november 2015 Har du tatt betalt for sex'en?Hvis nei - du er ikke en hore.En kjapp innføring i ordet "hore":Hor, se ekteskapsbrudd; i daglig tale også om kjønnslig omgang utenfor ekteskap i sin alminnelighet, særlig hvis det gjelder løse forhold.https://snl.no/hor Anonymkode: 5d974...a9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå