Gå til innhold

Analsex = diaré ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han fingerpulte meg litt analt da vi hadde sex tidligere idag, og nå må jeg løpe til toalettet i hytt og pine med vanndiare.. Er dette vanlig eller kommer det av noe helt annet?

*hilsen TS som er uerfaren med analsex og sinnsykt flau over å spørre om dette i det hele tatt

Anonymkode: c6c55...562

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_wolfofme
Skrevet

ikke vanlig i de forholdene jeg har vært i... men kan skyldes urenslighet (fingeren var møkkete) eller noe annet... 

Gjest Raindrops
Skrevet

Nei, det har jeg aldri opplevd. Sikkert bare noe du har spist.

Gjest Franke Ann
Skrevet

Det kan være AIDS. AIDS smitter mye lettere ved analsex. Han kan ha hatt en rift på fingeren, og du en i rumpa, og vips; Du har AIDS. Vanndiare-AIDS.

Skrevet

Det kan være AIDS. AIDS smitter mye lettere ved analsex. Han kan ha hatt en rift på fingeren, og du en i rumpa, og vips; Du har AIDS. Vanndiare-AIDS.

AIDS er for øvrig fortkortelse for Anally Injected Death Sentence.

Anonymkode: d6626...1d5

• Liker 2
Gjest Gjest_wolfofme
Skrevet

idiot.... ikke skrem livet av stakars jenta...   slemt gjort...

• Liker 1
Gjest Franke Ann
Skrevet (endret)

idiot.... ikke skrem livet av stakars jenta...   slemt gjort...

Ok.

Ts, jeg var ikke seriøs. Dette går så bra så.

Endret av obstanazi
Skrevet

Jeg har ikke opplevd det ved vanlig analsex eller ved en finger i rumpa, men opplevde det etter å ha brukt analdusj en gang. Fysj, så utrolig nasty, og det skremte meg fullstendig vekk fra analsex for alltid! 

Anonymkode: 0ed09...538

Skrevet

Han fingerpulte meg litt analt da vi hadde sex tidligere idag, og nå må jeg løpe til toalettet i hytt og pine med vanndiare.. Er dette vanlig eller kommer det av noe helt annet?

*hilsen TS som er uerfaren med analsex og sinnsykt flau over å spørre om dette i det hele tatt

Anonymkode: c6c55...562

Vil si at det er helt normalt å få en liten diare-opplevelse etter analsex. Det går vanligvis over etter en stund(under en dag). Om du ikke er vant til det(noe de fleste ikke er), er dette helt normalt. Tarmen har en funksjon som skal hjelpe deg med å tømme ut "avfall", når du da får noe inn noe reagerer tarmen med å "tømme" det ut. Ikke farlig, men det er bare slik kroppen er.

Anonymkode: 399a0...64d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...