Gå til innhold

Vixen.no - en bløff?

Gjest CecilieX

Anbefalte innlegg

De sitter ihvertfall på sin egen, subjektive sannhet, som de har overbevist seg selv om. Enten bevisst eller ubevisst. Hvis det er lov å si.

Det var forresten sånn jeg fant frem til svartelisten. Jeg skulle google om blogomtoppbloggere noen gang var skrevet om i noen medier. Og der på side 4 gjemte svartelisten seg.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

48 minutter siden, pøbelsara skrev:

Han er nå skjønn, da. :lillesky: 

Den mannen er sannelig noe for seg selv.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette drar jo også med seg bloggere som på ingen måte fortjener å være en del av en "tullekåring". Derfor burde det også vært tatt opp offentlig. Ingen, hverken annonsører eller gode bloggere, er tjent med å være en del av et sirkus av en kåring som ledes av noen som ikke tar fem flate øre for å være uprofesjonell og partisk i argumentasjonen sin. Bloggerne lever av troverdighet og av respekt for de som tar jobben sin seriøst burde noen ta tak i det. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, CecilieX skrev:

Til å være kommunikasjonsrådgiver er han temmelig dårlig på kommunikasjon. 

Ser han ikke problemet med at han har satt en blogg på svarteliste samtidig som han påberoper seg å være en upartisk deltaker i juryen?

Håper han kjenner en omdømmeekspert for dette kan det bli vanskelig å komme tilbake fra. 

Og så drar han offerkortet i tillegg og prøver å samle bloggerne rundt eget leirbål ved å spille mobbe og hatkortet. 

En kommunikasjonsrådgiver bør kunne bedre enn å legge seg i fosterstilling når det blåser litt.

Flaut, flaut, flaut .

Jubler av full hals. Endelig ser andre det jeg har sett i flere år. Han er ille dårlig på det meste og kun opptatt av seg selv. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist
1 time siden, The Kitten skrev:

Hva kan en Vixen-blogg award brukes til? 

Bokstøtte muligens. 
Nei vent - bloggerne bruker jo bare lydbøker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lafemmemauvaise skrev:

Bokstøtte muligens. 

:rulle:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lafemmemauvaise skrev:

Bokstøtte muligens. 

Ha-ha!! Jeg lo høyt. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, The Kitten skrev:

Hva kan en Vixen-blogg award brukes til? 

Kåringer har det vært siden tidenes morgen, det vi trenger er en som tar den digitale bransjen seriøst🤯 Vixen er mer rosa enn SE noen gang blir. Influencere kan ikke kun måles i antall følgere, likes og hvor mye de tjener. Allerede der ramler jeg av. 

Det er utrolig mange som bruker de digitale mulighetene mye bedre enn topp 10 på blogglisten. Forutenom Trines matblogg. Synd de aldri slipper til. Pluss når Kristin Gjeldsvik er nominert som årets business er det noe som er riv ruskende feil. Hvorfor omtaler heller aldri BOTB den bloggen lurer jeg på?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, TøffeSnåkus skrev:

Kåringer har det vært siden tidenes morgen, det vi trenger er en som tar den digitale bransjen seriøst🤯 Vixen er mer rosa enn SE noen gang blir. Influencere kan ikke kun måles i antall følgere, likes og hvor mye de tjener. Allerede der ramler jeg av. 

Det er utrolig mange som bruker de digitale mulighetene mye bedre enn topp 10 på blogglisten. Forutenom Trines matblogg. Synd de aldri slipper til. Pluss når Kristin Gjeldsvik er nominert som årets business er det noe som er riv ruskende feil. Hvorfor omtaler heller aldri BOTB den bloggen lurer jeg på?

Jeg er ganske sikker på at jeg har lest et spørsmål om hvorfor ikke de omtaler den bloggen og at svaret var at det var fordi de tok for seg kun de øverste på blogglisten og at hun ligger relativt langt nede. 

Endret av Veslefrikk
Skrivefeil
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedr kåringen så burde de kåre de beste influencere basert på ferdigheter og innhold mot målgruppe, så la Forbrukertilsynet ta seg lover og regler. Eller de burde samarbeidet slik at de som gjentatte ganger begår lovbrudd ble utestengt. Blir som dopingtatte idrettsutøvere det ;)

Det er ufattelig få bloggere som evner å ta steget videre og videreutvikle markedsprofilen utover bloggen...og her kommer business kategorien inn. At Gjeldsvik er med der er for meg helt hårreisende. Ja hun skal ha for å prøve men konkurs er ingen bra business. Der har SE og CBE mye mer å vise til jamfør utvikling av egne produkter og det skal de ha kred for. Mener jeg. At begge er veldig rosa blir sekundært for meg i denne sammenhengen 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter alt som har komt frem i det siste så burde de bare legge ned hele Vixen spør du meg. Det er jo bare tull hele opplegget. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, Cavatina skrev:

Ser at noen allerede har besvart spørsmålet ditt.
Forøvrig kjenner jeg ikke til akkurat spørsmålet om å "ta inn reklame på bloggen" og nøyaktig hva det dreide seg om, har ikke fulgt bloggen så veldig nøye. Jeg finner det sikkert senere.

Men akkurat den reklamen de har nå, er det bloggplattformen som står for. 

Er du sikker på at det kun er reklame via wordpress? Jeg spør, for jeg kan for lite om det 😊.

Reklameinntekter skrev de om her https://bloggomtoppbloggere.com/2017/08/30/ei-litta-info/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Asti skrev:

Diskusjon om Vixen inne på Stort og smått om sosiale medier:

LKE: "Du tar også feil når du sier at ting ble merket etter at kampanjen var ferdig. Alle poster, med unntak av klokken, ble merket på publiseringstidspunktet.", jfr.  https://www.facebook.com/groups/183381455078651/permalink/1598280300255419/?comment_tracking={

Det stemmer ikke helt. Dokumentasjon: https://imgur.com/a/ESyh3

Elsker deg altså @Asti🙌🏻🙌🏻🙌🏻  Ser for meg Penelope på Criminal Minds når jeg tenker på deg☺️☺️

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er det denne HP prater om når han sier at han er blitt anklaget for å ha forgrepet seg på en som er finalist? Er det noe han sier for å gjøre seg selv til et slags offer og på den måten få fokus bort fra hele sirkuset?

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, neiognei skrev:

Hva er det denne HP prater om når han sier at han er blitt anklaget for å ha forgrepet seg på en som er finalist? Er det noe han sier for å gjøre seg selv til et slags offer og på den måten få fokus bort fra hele sirkuset?

Hahhahaha skrev han det? I det han forstår at han har dritet seg ut, hopper han rett inn i offerrollen. 

Gratulerer!🎉 du er nå en ekte blogger!

Endret av AneKS
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, neiognei skrev:

Han kastet jo bare det ut midt ut av ingenting. Kanskje det kommer via annen SoMe eller på privaten? :vetikke: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engangstilfelle

@minimymlen Reklamen de har nå er det bloggplatformen som står for. I innlegget du linker til + kommentarfeltet, kommer det fram at de på et tidspunkt også har hatt reklame de selv har lagt inn og som de har/kunne ha tjent penger på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...