Andrea89 Skrevet 28. januar 2018 #701 Del Skrevet 28. januar 2018 Med screenshots. Hva var det greiene med åndsverkloven igjen? Dette blir jo bare mer og mer amatørmessig og kritikkverdig. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engangstilfelle Skrevet 28. januar 2018 #702 Del Skrevet 28. januar 2018 (endret) "Svartelisten.net ønsker derimot å øke oppmerksomheten og den potensielle problematikken ved å annonsere og dermed finansiere «tvilsomme« nettsider som ytrer ekstreme holdninger, sprer falske nyheter, useriøse og anonyme «nyheter» uten tydelige avsendere og kilder og propaganda. Nettsider som blander ekte og oppdiktede saker. Nettsider som ikke tydelig merker hva som er hva, og nettsider som lenker videre til useriøse nettsider." Hentet fra linken @andrea89 la ut (takk!) 14 minutter siden, Emmelise skrev: Så BoTB er "svartelistet" basert på google adsense reklame som er plassert der av bloggingplattformen de benytter seg av og som de ikke har noen som helst form for kontroll over. Akkurat... Det virker som det er nettstedene der er snakk om? Altså at bloggomtoppbloggere er svartelistet fordi de blir ansett som en fake news-side. Har jeg misforstått? Det håper jeg, for dette er oppsiktsvekkende. Vi har en juryformann som skal være nøytral og objektiv, men oppfører seg som alt annet. Disker, svartelister og roper heksejakt. Gratulerer med seieren, BOTB! Endret 28. januar 2018 av engangstilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea89 Skrevet 28. januar 2018 #703 Del Skrevet 28. januar 2018 Jeg oppfattet det på samme måte som deg, @engangstilfelle Og som Emmelise sier er det WP som plasserer annonnsene der. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikrobe Skrevet 28. januar 2018 #704 Del Skrevet 28. januar 2018 2 minutter siden, engangstilfelle skrev: (...) Altså at bloggomtoppbloggere er svartelistet fordi de blir ansett som en fake news-side. Har jeg misforstått? Det håper jeg, for dette er oppsiktsvekkende. (...) Om Folkets favoritt skriver innleggene med fri fantasi, så kalles det fan fiction. Om de skriver med utgangspunkt i det bloggerne selv opplyser om... dette er nesten for godt til å være sant. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 28. januar 2018 #705 Del Skrevet 28. januar 2018 (endret) 14 minutter siden, engangstilfelle skrev: Det virker som det er nettstedene der er snakk om? Altså at bloggomtoppbloggere er svartelistet fordi de blir ansett som en fake news-side. Har jeg misforstått? Det håper jeg, for dette er oppsiktsvekkende. Jeg leste litt nærmere, og ja, da forstår jeg hvorfor det var en greie at HomeNet hadde annonse via Google Adsense som ble vist på BoTB. HomeNet har begrenset mulighet til å kontrollere nøyaktig hvilke sider annonsene blir vist, dette er noe Google Adsense som står for. Men at BoTB i det hele tatt er ført opp på siden er i seg selv direkte hårreisende. Siden handler om Bloggere og viser til alt materialet som bloggere SELV legger ut. Burde ikke strengt tatt bloggerne selv settes opp under "tvilsomme nettsider" istedetfor siden som gir deg oversikt over bullshittet de kommer med? Og hvis han syntes det var viktig å legge de til listen over "tvilsomme nettsteder" så forstår jeg ikke hvorfor han lot nominasjonen og avstemningen finne sted. Men hvis det er et så stort problem at det er adsense-reklamer på BoTB sine sider, så må de da gjerne kontakte meg. Kan sagtens gi de serverplass. Endret 28. januar 2018 av Emmelise 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 28. januar 2018 #706 Del Skrevet 28. januar 2018 Men whaaat! Lurer på når BOTB kom opp på den svartelisten, Virker som at HP har et personlig vendetta pågående her. Så BOTB er i samme kategori som Breitbart og FrieOrd. Hva med document.no da? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Senil Skrevet 28. januar 2018 #707 Del Skrevet 28. januar 2018 En blogg på listen med tvilsomme aviser? Blir litt for dumt når når hovedkilden til botb er hva bloggere selv skriver i some, det har ingenting med nyheter å gjøre. Han burde jo da også legge til alle bloggere som reklamerer med div tabletter for hud/hår o.l da det er bevist de ikke fungerer. Lage sin egen svarteliste også fremlegge det på en måte som om det er noen med kunnskap som står bak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea89 Skrevet 28. januar 2018 #708 Del Skrevet 28. januar 2018 (endret) Dette er jo ganske nylige greier også. Hvis Hans Petter mener så sterkt om bloggomtoppbloggere, hvorfor fikk de da være med i semifinalen i utgangspunktet? Ser at første screenshot fra BOTB er fra 04.01.18... Endret 28. januar 2018 av Andrea89 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 28. januar 2018 #709 Del Skrevet 28. januar 2018 57 minutter siden, Andrea89 skrev: Jeg vet ikke om det er jeg som er sent ute, men noen andre som har sett dette? https://hanspetter.info/svartelisten/ WTF? Er den mannen helt ute å kjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffemonsteret Skrevet 28. januar 2018 #710 Del Skrevet 28. januar 2018 57 minutter siden, Andrea89 skrev: Jeg vet ikke om det er jeg som er sent ute, men noen andre som har sett dette? https://hanspetter.info/svartelisten/ Når det brukes så mange hermetegn som i teksten du linker til, er det umulig å ta han seriøst. Da har man ikke argumenter som bygger opp under det man skriver. Bare svada 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 28. januar 2018 #711 Del Skrevet 28. januar 2018 5 timer siden, Cavatina skrev: Annonsene er vel prisen man betaler for å bruke en gratis plattform, tror jeg. I likhet med alt vi kan se "gratis" betaler vi med å "se" annonser på alle sosiale medier Tilføyelse:"....bloggtjenester driver heller ikke veldedighet. De er med andre ord ikke gratis uten grunn, som er fullt forståelig. På blogg.no vises det i skrivende stund to stk. annonser pr. side. Den ene er plassert over «headeren» og den andre vises etter hvert innlegg. Bloggere hos wordpress.com må også tåle å reklame, men her er det ikke like dominerende som på blogg.no." Kilde: https://finanssans.no/guide-for-bloggere De burde egentlig blogget via wordpress.org. Der er det null reklame som følger med, men da blir det jo utgifter til hosting og evt. design. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 28. januar 2018 #712 Del Skrevet 28. januar 2018 14 minutter siden, orfeus skrev: WTF? Er den mannen helt ute å kjøre? Ja, nå skal han ta dem. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 28. januar 2018 #713 Del Skrevet 28. januar 2018 (endret) 7 minutter siden, Purple Basil skrev: Ja, nå skal han ta dem. Han skjønner tydeligvis ikke at det er bare én som «blir tatt» her, og at det er han selv. Endret 28. januar 2018 av Rosalie 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 28. januar 2018 #714 Del Skrevet 28. januar 2018 Akkurat nå, Rosalie skrev: Han skjønner tydeligvis ikke at det er bare én som «blir tatt» her, og at det er han selv. Spot on 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 28. januar 2018 #715 Del Skrevet 28. januar 2018 Han glemte å sette opp Nytt på nytt på lista. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea89 Skrevet 28. januar 2018 #716 Del Skrevet 28. januar 2018 Morsomt, eller "morsomt", som han selv ville sagt, at juryformann på facebook nå velger å sno seg rundt alt som gjelder BOTB med å snakke om andre ting som ble nevnt i samme åndedrag 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 28. januar 2018 #717 Del Skrevet 28. januar 2018 1 time siden, Emmelise skrev: Jeg leste litt nærmere, og ja, da forstår jeg hvorfor det var en greie at HomeNet hadde annonse via Google Adsense som ble vist på BoTB. HomeNet har begrenset mulighet til å kontrollere nøyaktig hvilke sider annonsene blir vist, dette er noe Google Adsense som står for. Men at BoTB i det hele tatt er ført opp på siden er i seg selv direkte hårreisende. Siden handler om Bloggere og viser til alt materialet som bloggere SELV legger ut. Burde ikke strengt tatt bloggerne selv settes opp under "tvilsomme nettsider" istedetfor siden som gir deg oversikt over bullshittet de kommer med? Og hvis han syntes det var viktig å legge de til listen over "tvilsomme nettsteder" så forstår jeg ikke hvorfor han lot nominasjonen og avstemningen finne sted. Men hvis det er et så stort problem at det er adsense-reklamer på BoTB sine sider, så må de da gjerne kontakte meg. Kan sagtens gi de serverplass. Deltar gjerne i kronerulling for å få bort reklamen hos BOTB. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 28. januar 2018 #718 Del Skrevet 28. januar 2018 11 minutter siden, Kollontaj skrev: Han glemte å sette opp Nytt på nytt på lista. Han har glemt KG! Makan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 28. januar 2018 #719 Del Skrevet 28. januar 2018 Han har glemt KG, ja. Og fantorangen. Snakk om å slurve. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 28. januar 2018 #720 Del Skrevet 28. januar 2018 10 minutter siden, orfeus skrev: Han har glemt KG! Makan. Nei, vi driver bare med konspirasjoner og heksejaging, ikke så mye fake news (tydeligvis). Haha. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå