AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #1 Skrevet 1. november 2015 Jeg har spist havregrøt til frokost i flere år, men jeg er så lei. Orker ikke mer. Brød kan jeg ikke ha, for blir dårlig oppblåst av det.Det må mette godt og være lett å lage. Takk for svar Anonymkode: 3bfd3...94b
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #2 Skrevet 1. november 2015 Skulle stå TIL frokost. Gikk fort I svingene her. Anonymkode: 3bfd3...94b
Gjest Skrevet 1. november 2015 #3 Skrevet 1. november 2015 Wraps, omelett, eggerøre med tilbehør, grove vafler, yoghurt og gryn, speilegg og bacon, matmuffins og smoothie er favoritter her i huset!
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #4 Skrevet 1. november 2015 Wraps, omelett, eggerøre med tilbehør, grove vafler, yoghurt og gryn, speilegg og bacon, matmuffins og smoothie er favoritter her i huset! Smoothie drikker jeg som mellommåltid og wraps blir mer lunch for meg. Speilegg og bacon liker jeg ikke. Begynner jobb halv 8, så må være lett å lage og ikke ta for mye tid. Kan prøve meg på omelett. Se hvordan det går. Matmuffins, hva er det? Anonymkode: 3bfd3...94b
doktorproktor Skrevet 1. november 2015 #5 Skrevet 1. november 2015 Havrevafler tar deg et par minutter å lage. Jeg bruker kun egg, havremel, bakepulver, kardemomme og vann.
Gjest Skrevet 1. november 2015 #6 Skrevet 1. november 2015 Smoothie drikker jeg som mellommåltid og wraps blir mer lunch for meg. Speilegg og bacon liker jeg ikke. Begynner jobb halv 8, så må være lett å lage og ikke ta for mye tid. Kan prøve meg på omelett. Se hvordan det går. Matmuffins, hva er det?Anonymkode: 3bfd3...94bHa egg og olje i smoothien, så metter den mer og kan være fullverdig måltid. Matmuffins er sunne, grove muffins, se f.eks på denne oppskriften.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå