Gå til innhold

Hva kan jeg spise litt frokost?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har spist havregrøt til frokost i flere år, men jeg er så lei. Orker ikke mer.  Brød kan jeg ikke ha, for blir dårlig oppblåst av det.

Det må mette godt og være lett å lage. 

Takk for svar :)

Anonymkode: 3bfd3...94b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle stå TIL frokost. Gikk fort I svingene her.

Skrevet

Wraps, omelett, eggerøre med tilbehør, grove vafler, yoghurt og gryn, speilegg og bacon, matmuffins og smoothie er favoritter her i huset! :) 

Skrevet

Wraps, omelett, eggerøre med tilbehør, grove vafler, yoghurt og gryn, speilegg og bacon, matmuffins og smoothie er favoritter her i huset! :) 

Smoothie drikker jeg som mellommåltid og wraps blir mer lunch for meg. Speilegg og bacon liker jeg ikke. Begynner jobb halv 8, så må være lett å lage og ikke ta for mye tid. Kan prøve meg på omelett. Se hvordan det går.  Matmuffins, hva er det?

Skrevet

Havrevafler tar deg et par minutter å lage. Jeg bruker kun egg, havremel, bakepulver, kardemomme og vann. 

Skrevet

Smoothie drikker jeg som mellommåltid og wraps blir mer lunch for meg. Speilegg og bacon liker jeg ikke. Begynner jobb halv 8, så må være lett å lage og ikke ta for mye tid. Kan prøve meg på omelett. Se hvordan det går.  Matmuffins, hva er det?

Ha egg og olje i smoothien, så metter den mer og kan være fullverdig måltid. Matmuffins er sunne, grove muffins, se f.eks på denne oppskriften. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...