Gå til innhold

Jeg klarer det!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi, jeg klarer det! Plutselig bare renner grammene av (sier gram, for det er bare bittelitt som skal bort).

Jeg veide 61 kg, aldri veid så mye i mitt liv. Nå skal det sies at jeg er aktiv, har en del muskler. Klarer f.eks lett pull-ups og chin-ups, uten å ha prøvd særlig).

Det tok meg ukevis å komme under 60. I dag veide jeg 58, magemusklene fremme igjen, hoftebeinene tydeligere :)

Jeg har ikke vært fanatisk, bare latt være å spise når jeg er mett, tenkt over hva jeg spiser. Men har unnet meg et kakestykke og litt sjokolade innimellom, spiste til og med en liten chipspose på fredag. Har spist når jeg var sulten, suppe et måltid mange dager, ellers valgt fullkornsprodukter f.eks for pasta og ris. Variert mellom knekkebrød og brød. Drukket lite alkohol, kun på fest+eller på middag hos folk. Kuttet ut juice, brus og saft (bortsett fra hvis bydd på i sosiale lag).

Jeg er 1.65 høy, 35 år. Sluttet å røyke for to år siden, kanskje det var det som gjorde at jeg la på meg 5-6 kg. Måtte bare dele, er så fornøyd :) Straks jeg er nede i yndlingsbuksene mine uten muffintop (str 26 i livet) er jeg fornøyd. Bruker nå str 27, uten at noe stikker ut/magen ser flat ut.

Sikkert veldig uinteressant for mange, men jeg ble så glad at bare måtte dele. De sta kiloene når man allerede er normalvektig er så vanskelige å bli kvitt! Hadde nesten gitt opp.....

Anonymkode: fd800...8de

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det var flott å lese, jeg! Du er et bevis på at gode vaner er nyttige og at man ikke trenger å være ekstrem for å oppnå gode resultater. Bra jobba!

• Liker 4
Skrevet

Synes det var flott å lese, jeg! Du er et bevis på at gode vaner er nyttige og at man ikke trenger å være ekstrem for å oppnå gode resultater. Bra jobba!

Takk :) Ja, det var akkurat det jeg fant ut. Var ikke helt overbevist, derfor veldig glad.

Skrevet

Så herlig, gratulerer! Deilig når man merker resultater :)

• Liker 1
Skrevet

Så bra :) små grep .....

• Liker 1
Skrevet

Nede på 57.6 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...