AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #1 Skrevet 1. november 2015 Hei. Jeg har lenge hatt kontakt med en fyr jeg har møtt på internett. Vi møttes på onsdag og hadde det superhyggelig. Vi avtalte allerede da at vi skulle møtes igjen i dag. Vi har sendt meldinger frem og tilbake etter sist date også, hvor han har tatt initiativ og vært den som sender melding først. Han sa under daten at han likte meg godt og gjerne ville møte meg igjen. Dette har han også skrevet i meldingene i ettertid. Problemet er bare at jeg ikke har hørt fra han siden fredag. Jeg sendte en melding i går hvor jeg spurte hvordan han hadde det og om planene han hadde på fredag hadde vært hyggelig. Denne meldingen har han ikke besvart og jeg har ikke hørt noe fra han ellers. Jeg vil veldig gjerne møte han igjen, men jeg forstår ikke hva som skjer. Mulig jeg er hysterisk og overreagerer, men jeg synes dette er merkelig. Burde jeg ringe han? Det hadde jo vært fint å vite om vi faktisk skal møtes i dag eller ikke. På forhånd takk for hjelpen. Anonymkode: de2b3...e3f
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #2 Skrevet 1. november 2015 Ja du er hysterisk og overreagerer. Selvom han sier han vil møte deg igjen så betyr det ikke at dere må sende meldinger hver dag. Det er to døgn siden du ikke har hørt fra han og det er ingenting! Hadde vært noe annet om det var 2-3 uker, men til og med 1-2 uker er greit og innafor uten at man skal begynne å stresse rundt det eller tenke at han ikke er intr, syns jeg.Du sende han melding i går som var på en lørdag , og kanskje han var opptatt på fest eller byen eller fotballkamp, for det var jo kamp i helga også, og ikke orker å svare deg med en gang han våkner i dag fordi han er trøtt eller fyllesyk - eller rett og slett (ja beklager for å si det) er med en annen kvinne, for dere har jo bare møttes en gang og da er man langt fra ekslusive. De som drar på tinder dates møtes ofte mange , for å på en måte ha gitt matchene sine en sjanse og sjekket terrenget før man tar steget videre med noen. Ikke ring han eller stress, han svarer deg nok ila kvelden eller morgendagen, og han er nok ikke noe mindre keen på å treffe deg igjen selvom du ikke har hørt fra han på to dager (du hører selv hvor hysterisk det høres ut ikkesant?) Anonymkode: 4656c...fa3
Gjest Mythic Skrevet 1. november 2015 #3 Skrevet 1. november 2015 Det er vanlig folkeskikk å svare på meldinger, og spesielt når en har avtalt å møtes igjen en spesifikk dag. Jeg ville tolket stillheten hans som at han ikke er interessert, og er for feig til å si det til deg. Dårlig stil å ikke bekrefte/avkrefte når en har en avtale samme dag.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #4 Skrevet 1. november 2015 Har du hørt fra ham TS? Anonymkode: 340b5...0c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå