AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #1 Skrevet 1. november 2015 Tror dere jeg klarer å gå ned fra buksestørelse 35-36 ned til 33/ på 7 og en halv uke? Jeg sluttet å trene for 18mnd siden og har lagt på meg. Jeg har kunnskapen om trening, men jeg sliter med å være "avhengig" av energidrikke! Jeg prøvde å slutte en periode tidligere i 2 uker da nesten uten sukker. Skulle bare kose meg en helg og jeg begynte på samme vane igjen. Nå er jeg skikkelig motivert siden det er 1.november og nå eller aldri med tanke på jul sånn at skjorta passer fordi det gjør den visst ikke nå... Jeg vil få ned fettet jeg har fått på lår/rumpe. Bukse størelse low waist. slim fit str 36 sitter fint i livet og jeg klarer å stikke ned fingre i mellom. Jeg er medlem av treningsenter siden april i år da jeg var uten sukker i 2 uker og trente en uke... Men kostholdet mitt har alt og si. Jeg kan si jeg kommer til å miste mange kilo bare det å kutte ut 1,5 liter redbull, battery, burn hver dag. Og junk food! og drikke vann/melk/ (brus med zero calories innimellom) i Tilleg skal jeg filme og dokumentere veien fremover og vise til venner og familie. Rett og slett bruke det som motivasjon fordi jeg elsker filme og redigere! Utrolig kult og sikkert interessant å vise i jula til familie og venner.Jeg skal klare dette! Måtte bare få det ut! Del tips og egene erfaringer. Jeg er 22 år. Mann. 185cm høy. veier 110kg! Mål før høsten 2016 er hverfall under 100kg, mellom 95-99kg. Jeg går nok ned mer før den tid ( jeg er ganske sikker etter tidligere erfaringer, men sånn som dere nettroll mener så er det nok innenfor? - Skjønner ikke hvorfor jeg skriver dette og her i det hele tatt. fri debatt! Anonymkode: 78a89...75a 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #2 Skrevet 1. november 2015 Hei! Så flott at du har satt deg mål!Dette greier du! Du kan også bli med i denne tråden http://forum.kvinneguiden.no/topic/972575-ned-i-vekt-til-jul33/?page=8#comment-17270096 Anonymkode: 28662...792
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå