AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #1 Skrevet 31. oktober 2015 Jeg fikk tatovert bryna for en uke siden og nå begynner fargen å flasse av. Der fargen er prellet av, ser det ut som det gjorde før jeg tatoverte. Begynner å få litt panikk. Betalte jo 4000 for det og vil det skal bli bra. Er dette vanlig? Skal ta etterfylling til mandag hvis det har noe å si. Anonymkode: d04f3...41b
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #2 Skrevet 31. oktober 2015 Jeg fikk tatovert bryna for en uke siden og nå begynner fargen å flasse av. Der fargen er prellet av, ser det ut som det gjorde før jeg tatoverte. Begynner å få litt panikk. Betalte jo 4000 for det og vil det skal bli bra. Er dette vanlig? Skal ta etterfylling til mandag hvis det har noe å si. Anonymkode: d04f3...41bJeg er uten erfaring med dette, men ville nok klaget, samt avbestilt neste time, dersom dette ikke er noe som er vanlig at skal være slik Anonymkode: 5b430...f1e
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #3 Skrevet 1. november 2015 Ingen som vet? Anonymkode: d04f3...41b
KaraThrace Skrevet 1. november 2015 #4 Skrevet 1. november 2015 Vel, såvidt jeg vet er blekket de bruker når de tatoverer bryn noe annerledes enn den man benytter seg av ved vanlig tatovering. Blekket de bruker på bryn (og annen semi-permanent tatovering) vil "modne", som dem sier, og du ser ikke hvordan fargen faktisk er før huden er ferdig med sårbehandlinga. Dette kan ta opptil 4 uker, og huden vil flasse av i denne prosessen. Huden som flasser av er da som en normal skorpe på et sår, men det er jo bare er tynt hudlag som flasser av, og dette laget er gjerne farget av blekket. Derav kan det se ut som fargen flasser av, når det bare er det ytterste hudlaget, og fargen enda modner under dette. Men det er også vanlig å må etterfylle etter en måneds tid. Så se det an til alt har grodd, de kan uansett ikke fylle på før dette
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #5 Skrevet 1. november 2015 Vel, såvidt jeg vet er blekket de bruker når de tatoverer bryn noe annerledes enn den man benytter seg av ved vanlig tatovering. Blekket de bruker på bryn (og annen semi-permanent tatovering) vil "modne", som dem sier, og du ser ikke hvordan fargen faktisk er før huden er ferdig med sårbehandlinga. Dette kan ta opptil 4 uker, og huden vil flasse av i denne prosessen. Huden som flasser av er da som en normal skorpe på et sår, men det er jo bare er tynt hudlag som flasser av, og dette laget er gjerne farget av blekket. Derav kan det se ut som fargen flasser av, når det bare er det ytterste hudlaget, og fargen enda modner under dette. Men det er også vanlig å må etterfylle etter en måneds tid. Så se det an til alt har grodd, de kan uansett ikke fylle på før dette ok, men jeg skal jo ta etterfylling i morgen? Det er kun en uke siden jeg gjorde dette. Hun må jo vite hva hun gjør siden hun har jobbet med dette i over 10 år. Skal jeg bare møte opp? Anonymkode: d04f3...41b
KaraThrace Skrevet 1. november 2015 #6 Skrevet 1. november 2015 Ja, hun vet så absolutt mye bedre enn jeg noen gang kommer til å vite. Jeg bare svarte på hva som er normalt med tanke på avflassing, og at det normalt ikke skal tatoverer på hud som ikke er helt grodd. Etterfylling skjer jo vanligvis etter 2-4 uker, avhengig av hvordan det faktisk gror. Så det ser hun jo på den timen 1
tørkestativ Skrevet 3. november 2015 #7 Skrevet 3. november 2015 Jeg har pmu på bryn og det er helt nornalt. Fargen har vanskelig mef å sette seg de første gangene. Jeg har tok refill 3 ganger før det satt seg. Men min hud suger til deg alt fargen,så den er ekstra vanskelig å jobbe med. Men jeg reagerer på 2 ting. Du betalte 4000?! Hvor mange refills var inkludert i den prisen? Og det andre er at du skal til refill etter kun en uke? Det er normalt å vente med refill i ca 3 uker så sårene får grodd, og ikke for å skremme deg, men å tattovere oppå sår og skorper er drit vondt....
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #8 Skrevet 3. november 2015 Jeg har pmu på bryn og det er helt nornalt. Fargen har vanskelig mef å sette seg de første gangene. Jeg har tok refill 3 ganger før det satt seg. Men min hud suger til deg alt fargen,så den er ekstra vanskelig å jobbe med. Men jeg reagerer på 2 ting. Du betalte 4000?! Hvor mange refills var inkludert i den prisen? Og det andre er at du skal til refill etter kun en uke? Det er normalt å vente med refill i ca 3 uker så sårene får grodd, og ikke for å skremme deg, men å tattovere oppå sår og skorper er drit vondt....Ja, jeg betalte 4000, men var det dyrt? Hvor mye betalte du? Det vet jeg ikke. Tok etterfyll i går. Det var vondere enn 1 gang. Tårene rant på et tidspunkt. Da mente hun på at dette var helt vanlig at det gjorde vondere 2 gangen. Jeg fikk på bedøvelse og kjente ikke mye da. Anonymkode: d04f3...41b
tørkestativ Skrevet 3. november 2015 #9 Skrevet 3. november 2015 Jeg betalte 2300 kr inkludert 2 refills
LeilaS Skrevet 3. november 2015 #10 Skrevet 3. november 2015 Det er helt vanlig at fargen ikke sitter så godt etter kun en gang. Man må ta et par runder før det blir bra.Det jeg reagerer på er at du tok etterfylling kun en uke senere? Man skal minst vente 2 uker, gjerne lengre å. Huden må få tid til å gro. Rart at en som har jobbet med dette i 10? år ikke vet det. Skeptisk. 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #11 Skrevet 3. november 2015 Sier som de andre, 4000 med kun 1 etterfylling? Hvor gjorde du dette? Og du skal helt klar ikke bli tatovert oppå en tatovering som ikke har grodd.Merkelig. Anonymkode: e472d...bb0
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #12 Skrevet 4. november 2015 Sier som de andre, 4000 med kun 1 etterfylling? Hvor gjorde du dette? Og du skal helt klar ikke bli tatovert oppå en tatovering som ikke har grodd.Merkelig.Anonymkode: e472d...bb0 Nå blir jeg jo redd. Hva kan skje siden hun gjorde det? Det ser greit ut nå.Hun driver hjemme hos seg. Koster egentlig 4500, men fikk rabatt. Anonymkode: d04f3...41b
KaraThrace Skrevet 5. november 2015 #13 Skrevet 5. november 2015 Hva kan skje? Det er jo klart mye større sjanse for arrdannelse når man tatoverer på hud som enda gror, og huden kan bli hardere. Infeksjon og misdannelser er andre ting, men det ser man nå ganske lett. Jeg kan faktisk ikke tro at hun etterfylte etter bare en uke, var overbevist om at timen din bare var for å sjekke hvordan det sto til. Anywho, det er ikke mye å gjøre med nå. Men jeg er enig med de over. Du betalte for mye, og hun virker ikke profesjonell. Jeg hadde aldri turt å dra til noen som opererer hjemmefra, i alle fall ikke uten å ha gjort grundige undersøkelser angående prosedyren, noe det ikke virker som du har ettersom all info her er tilgjengelig på nett. Jeg mener IKKE å få deg til å føle deg verre, men det å få permanent makeup er ikke bare bare. Krysser fingrene for at alt går bra denne gangen, så håper jeg du tenker deg om to ganger før neste gang.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #14 Skrevet 5. november 2015 Hva kan skje? Det er jo klart mye større sjanse for arrdannelse når man tatoverer på hud som enda gror, og huden kan bli hardere. Infeksjon og misdannelser er andre ting, men det ser man nå ganske lett. Jeg kan faktisk ikke tro at hun etterfylte etter bare en uke, var overbevist om at timen din bare var for å sjekke hvordan det sto til. Anywho, det er ikke mye å gjøre med nå. Men jeg er enig med de over. Du betalte for mye, og hun virker ikke profesjonell. Jeg hadde aldri turt å dra til noen som opererer hjemmefra, i alle fall ikke uten å ha gjort grundige undersøkelser angående prosedyren, noe det ikke virker som du har ettersom all info her er tilgjengelig på nett. Jeg mener IKKE å få deg til å føle deg verre, men det å få permanent makeup er ikke bare bare. Krysser fingrene for at alt går bra denne gangen, så håper jeg du tenker deg om to ganger før neste gang. Nå hadde jeg blitt anbefalt henne av en kollega som gikk til henne og var kjempe fornøyd. Resultatet var også veldig bra. Jeg har ikke bare funnet henne på nettet en random plass. Det er ikke så lett å vite hvem som er proffe eller ikke. Folk kan også være uproffe selv om de jobber i salong. Hun hadde også venninner som gikk til henne. Vel, jeg stolte på kollegaen min. Kan skje alle. Anonymkode: d04f3...41b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå