AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #1 Del Skrevet 31. oktober 2015 Noen forslag til foundations jeg kan prøve? Har sensitiv, litt tørr, lett irritert hud som lett får kviser. Evt, vet dere hvor de er flinke på dette? Anonymkode: 03ce9...92c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyblossom Skrevet 31. oktober 2015 #2 Del Skrevet 31. oktober 2015 Så at The Body Shop har nettopp har kommet med en ny foundation nå som visstnok skal være mild mot huden. http://www.thebodyshop.no/sminke/foundation/fresh-nude-foundation-010-1045.htmlKanskje den er noe? De kan sikkert hjelpe deg hvis du stikker en tur innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fionnuala Skrevet 1. november 2015 #3 Del Skrevet 1. november 2015 Min hud funker bra med glo minerals pressed base, så kan absolutt anbefale denne. Ellers tålte huden min også bra bare minerals pudder foundation, mens på den flytende som kom for ca et år siden, fikk jeg skikkelig utbrudd etter ca 10 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #4 Del Skrevet 1. november 2015 Idun mineralpudder og Tikei mineralpudder er fantastisk! Svært god dekkevne, ser ikke maskete og kakete ut, føles lett på huden og er 100% naturlig samt spesielt tilpasset for sensitiv hud og nordisk hud ettersom begge merkene er svenske og de utdyper at den er for sensitiv hud og nordlige hudtyper/hudtoner.Har selv lett irritert hud som får rød merker og urenheter av nesten all sminke, men ikke disse Husk også på at du bør ha riktig annsiktsrens, for innholdsstoffene i den kan også være med på å gjøre huden irritert og mer sensitiv. Anonymkode: db2ba...1d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 2. november 2015 #5 Del Skrevet 2. november 2015 Jeg har hatt mye hell med Clinique sine foundations. Kanskje du kunne testet noen av dem? De er ikke akkurat superbillige, men de jeg har testet har vært ganske drøye i bruk! Jeg bruker Superbalanced nå, og har tidligere brukt den som heter Even Better. Min hud er generelt tørr, men fet i t-sonen, og blir lett rød og irritert av noen produkter. I tillegg er jeg svært rød i kinnene. De har jo også Anti-Blemish og foundation spesielt lagd for akne. Verdt å teste? Clinique sin hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå