Gå til innhold

Skulderbetennelse...

Pusen

Anbefalte innlegg

Er rimelig lei nå... Har sliti med betennelse i skulderen i 6-7 måneder og det blir ikke bedre. Sitter i selve skulderen og spesielt under skulderbladet. Har gått til forskjellige behandliger hver uke siden mars. Massasje, naprapat og nåler...

Har endelig fått legen til å bestille røntgen til meg, men hva skal jeg gjøre hvis de ikke finner noe da?

Tips....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er rimelig lei nå... Har sliti med betennelse i skulderen i 6-7 måneder og det blir ikke bedre. Sitter i selve skulderen og spesielt under skulderbladet. Har gått til forskjellige behandliger hver uke siden mars. Massasje, naprapat og nåler...

Har endelig fått legen til å bestille røntgen til meg, men hva skal jeg gjøre hvis de ikke finner noe da?

Tips....?

De finner sikkert noe. Hvis ikke bør du i så fall være glad. Jeg slet lenge med betennelse i begge skuldre. Da jeg gikk til røntgen ble det påvist forkalkning i begge skuldre. Dvs. skal jeg bli bra må jeg operer.

Du kan jo alltids høre om en kotisonsprøyte vil gjøre susen.

Lykke til - håper de ikke finner noe. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt skaptisk til kortison jeg.... Har hørt så mye negativt om det.. Men det er vel kanskje det eneste som hjelper når det har sitti i så lenge som det har gjort..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jeg også, men å gå med så store smerter over lang tid er heller ikke tingen. Legen jeg bruker, sa at kortisonen holder seg i det betente leddet og farer ikke rundt i kroppen. så da stoler jeg på det, men en vet jo aldri... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kortison er fine saker. Jeg, som hadde kronisk eksem fram til jeg var 22, er godt vant med det, både som salve/krem og som sprøyte. Kortison :hjerte: Og det er ikke tull, en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...