Gå til innhold

Skulderbetennelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er rimelig lei nå... Har sliti med betennelse i skulderen i 6-7 måneder og det blir ikke bedre. Sitter i selve skulderen og spesielt under skulderbladet. Har gått til forskjellige behandliger hver uke siden mars. Massasje, naprapat og nåler...

Har endelig fått legen til å bestille røntgen til meg, men hva skal jeg gjøre hvis de ikke finner noe da?

Tips....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er rimelig lei nå... Har sliti med betennelse i skulderen i 6-7 måneder og det blir ikke bedre. Sitter i selve skulderen og spesielt under skulderbladet. Har gått til forskjellige behandliger hver uke siden mars. Massasje, naprapat og nåler...

Har endelig fått legen til å bestille røntgen til meg, men hva skal jeg gjøre hvis de ikke finner noe da?

Tips....?

De finner sikkert noe. Hvis ikke bør du i så fall være glad. Jeg slet lenge med betennelse i begge skuldre. Da jeg gikk til røntgen ble det påvist forkalkning i begge skuldre. Dvs. skal jeg bli bra må jeg operer.

Du kan jo alltids høre om en kotisonsprøyte vil gjøre susen.

Lykke til - håper de ikke finner noe. :wink:

Skrevet

Har hatt det samme, kortisonsprøyte gjør susen ja... bare de treffer rett... har ikke hatt problemer etterpå! :wink:

Skrevet

Er litt skaptisk til kortison jeg.... Har hørt så mye negativt om det.. Men det er vel kanskje det eneste som hjelper når det har sitti i så lenge som det har gjort..?

Skrevet

Det var jeg også, men å gå med så store smerter over lang tid er heller ikke tingen. Legen jeg bruker, sa at kortisonen holder seg i det betente leddet og farer ikke rundt i kroppen. så da stoler jeg på det, men en vet jo aldri... :wink:

Skrevet

Kortison er fine saker. Jeg, som hadde kronisk eksem fram til jeg var 22, er godt vant med det, både som salve/krem og som sprøyte. Kortison :hjerte: Og det er ikke tull, en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...