Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd noen primere som er bra å dekke rødheter med? Har prøvd smashbox photo finish color correcting, men den funket ikke så bra på meg. Har hørt mye bra om nyx sin studio perfect så tenker å teste den ut:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er plaget med mye rødhet i kinnene, og har nok prøvd det meste for å prøve å skjule dette. Jeg er enig med det i at Smashbox sin ikke fungerer, kanskje vi har samme hudtype, haha. Ble i allefall bare tull. 

Derimot er jeg storfan av denne fra Kiko Cosmetics. Ikke for tykk i konsistensen, lett å påføre og tørker rask. Den er rimelig sjokkerende grønn, så den skjuler rødhet godt. Man kan se litt grønn ut i ansiktet om man bruker den alene, men dette går over etter en stund når den har fått trekket inn i huden, haha. 

I tillegg har jeg lenge brukt den redness serien til Clinique. Ser ikke at hudkremen har gjort noen forskjell, men jeg liker pudderet

Skrevet

Hei :) 

Jeg vil anbefale Prime time Neutralizing primer fra Bare Minerals. Har atopisk eksem, og denne funker så bra på å dempe rødheten, og synligheten av eksemet. Den har også andre egenskaper som gjør at sminken sitter bedre, gir glød og fremhever ikke tørre partier. Den skal heller ikke tette porer. Har heller ikke reagert på denne, noe som jeg som regel gjør. 

Har også blitt anbefalt denne du nevner fra Smashbox, denne fikk jeg en kraftig reaksjon på. Samme gjelder for Cliniques Colour Corrects Redness

Denne primeren fra Bare Minerals er dyr, så stikk innom et parfymeri og spør om du kan få en prøve. 

Skrevet

Takk for svar! Er også i kinnene jeg er rød:rodme: Skal prøve ut de som dere anbefalte:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...