Gå til innhold

ville dere solgt sex om det ble lov...

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi lever i 2015. og verden endrer seg hele tiden, til det positive og negative... men hva hadde skjedd med holdningene til de som er i mot det, om Norge sa ja. vi skal tillate prostitusjon ved å tillate det ved klubber her til lands som må være skikkelige og lovlige...  feks for å få kontroll over ett uoversiktlig samfunn,samt momse de og skattelegge de... 

ville du akseptert dette? kunne du tenkt deg og jobbet med det. med tanke på hvor mye penger det er i dette... så du fikk mere tid med familie,venner osv... 

Anonymkode: 1185d...7d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det jo lovlig å selge sex da....

Det kommer aldri til å bli lovlige bordeller i Norge. Aldri.

Anonymkode: 1b7ec...d6e

Skrevet

Det er lov å selge sex.

Anonymkode: a02a4...926

Skrevet

Det er lov å selge sex......det er å kjøpe sex som ikke er lov. 

Når det er sagt så ville jeg uansett aldri ha solgt kroppen min. Har for stor respekt for meg selv til å gjøre det. 

Anonymkode: d10c5...1e3

• Liker 2
Skrevet

Nei, jeg ville ikke gjort det. Jeg tror det ville ødelagt det private sexlivet mitt om du skjønner? At man kanskje begynner å forbinde sex med jobb for eksempel eller at man ikke klarer å ha et sunt sexliv senere med en partner. Tror ikke det hadde vært noe for meg.

Jeg dømmer ikke mennesker som gjør det, og mener at man kan ha respekt for seg selv og samtidig gjøre det. Men det er nok ikke noe for meg.

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg ville ikke gjort det. Jeg tror det ville ødelagt det private sexlivet mitt om du skjønner? At man kanskje begynner å forbinde sex med jobb for eksempel eller at man ikke klarer å ha et sunt sexliv senere med en partner. Tror ikke det hadde vært noe for meg.

Jeg dømmer ikke mennesker som gjør det, og mener at man kan ha respekt for seg selv og samtidig gjøre det. Men det er nok ikke noe for meg.

det tror ikke jeg.

Anonymkode: c7bd1...d37

Skrevet (endret)

Neppe. Kvinner som må kjøpe sex, er antakelig ikke kvinner som jeg kunne tenke meg å ha sex med. Jeg tror ikke jeg ville kunne legge sjela i det.

Og TS, det ER lovlig å selge sex. Det er sexKJØP og hallikvirksomhet som er kriminelt.

Endret av Mann 42
Skrevet

Hehehehe. Ikke faen. Markedet av kvinner ville nok blitt svært lite. Å selge sex til menn er så utelukket som det går an. Da hadde jeg mye heller sydd igjen rævhullet og fått utlagt tarm!

Skrevet

Som  kvinne syns jeg det er interessant å tenke tanken om kjøp av sex dersom det var lov. 

Er glad i god sex med menn. Diverse årsaker har gjort at jeg ikke har hatt det på en del år nå. Selv om jeg har et bra utseende, er utadvendt og positiv, bra utdanning og jobb mm har jeg (av ulike årsaker) etterhvert fått veldig lav selvtillit på hvordan man sjekker opp menn og har sex. Samtidig savner jeg så enormt at en mann tar på meg; på brystene mine, lårene, kysser meg .....ja, trenger jo ikke gå i detalj. Kanskje kunne jeg fått selvtilliten jeg en gang hadde på dette feltet tilbake ved å kjøpe denne tjenesten av en mann som ønsket å tilby den. 

Anonymkode: fa547...cfd

Gjest Franke Ann
Skrevet

Glatt. Men tviler på at det finnes et marked (bestående av kvinner).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...