AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #1 Skrevet 31. oktober 2015 Jeg er helt grønn på dette med bryllup og selskapslokaler. Har sett litt rundt på lokaler i Oslo/Akershus/Østfold, hvorav mange har egne menyer man kan velge mellom. Inkludert er kaffe og dessert, betyr det at man ikke kan ta med seg kaker selv? Hvordan fungerer det egentlig? Hvordan var deres erfaringer med ferdig oppsatte menyer?Kommer fra en liten bygd i nord, og der er ofte bryllup på mindre samfunnslokaler som koster rundt 2000kr i leie. Ikke vant med slike fancy opplegg som det er her sørpå Anonymkode: 73ff9...baa
Enamorada Skrevet 31. oktober 2015 #2 Skrevet 31. oktober 2015 Spør det aktuelle lokalet. Noen tillater å bringe kaker, noen ikke.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #3 Skrevet 2. november 2015 Jeg er helt grønn på dette med bryllup og selskapslokaler. Har sett litt rundt på lokaler i Oslo/Akershus/Østfold, hvorav mange har egne menyer man kan velge mellom. Inkludert er kaffe og dessert, betyr det at man ikke kan ta med seg kaker selv? Hvordan fungerer det egentlig? Hvordan var deres erfaringer med ferdig oppsatte menyer?Kommer fra en liten bygd i nord, og der er ofte bryllup på mindre samfunnslokaler som koster rundt 2000kr i leie. Ikke vant med slike fancy opplegg som det er her sørpå Anonymkode: 73ff9...baaDet fleste bryllup her nede er også på slike lokaler. Iallfall i min krets. ("Finere" Akershus, dog ikke Bærum) Anonymkode: c66a4...cf0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå