AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #1 Skrevet 31. oktober 2015 TRUER MED Å SPILLE AV BIEBER-MUSIKK: Treningssenteret Elixia på Lambertseter i Oslo truer kundene med å spille av låter av den kanadiske popartisten hvis ikke de rydder opp etter seg.Treningssenteret forventer nå at alle rydder opp etter segPia Larsen var lei av å rydde på plass vektene på Elixia. Så fikk hun en god idé.http://www.dagbladet.no/2015/10/31/kultur/justin_bieber/oslo/bieber/konsert/41757644/ Hva synes du om dette? Anonymkode: 48a8b...640
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #2 Skrevet 31. oktober 2015 Haha, bare morsomt 😂 Anonymkode: 22b21...ba9 4
Gjest Herr Heftig Skrevet 1. november 2015 #3 Skrevet 1. november 2015 Kan de ikke bare skaffe tiltaksplass til to gutter fra NAV som kan komme å rydde to ganger om dagen med gratis medlemskap og forhåpninger om fast resepsjonsjobb.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #5 Skrevet 1. november 2015 Kan de ikke bare skaffe tiltaksplass til to gutter fra NAV som kan komme å rydde to ganger om dagen med gratis medlemskap og forhåpninger om fast resepsjonsjobb.Kan ikke folk bare rett og slett rydde opp etter seg? Anonymkode: 7a32c...cad 11
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #6 Skrevet 1. november 2015 Ekstremt kjipt at det går utover folk som rydder etter seg også. Bieber har mange fans, sikkert også blant de som ikke gidder å rydde. Anonymkode: 37677...a9d
tnh Skrevet 1. november 2015 #7 Skrevet 1. november 2015 Kan de ikke bare skaffe tiltaksplass til to gutter fra NAV som kan komme å rydde to ganger om dagen med gratis medlemskap og forhåpninger om fast resepsjonsjobb.Det er veldig vanlig at resepsjonistene og renholderne gjør dette allerede ved jevne mellomrom, problemet er at det hjelper lite når det tar en halvtime før vektskivene ligger strødd igjen.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #8 Skrevet 1. november 2015 Jeg likte den, og jeg likte lappen der de ba dem som ikke klarte rydde etter seg ta kontakt med damene i resepsjonen.Nå er jeg ikke på treningssenter lenger, men det var irriterende å komme til knebøystativet, oppdage at det lå 120 kg på stangen, og at stangen samtidig lå såpass høyt at jeg måtte stå på tå for å klare å løfte av vektene, før jeg kunne løfte ned stangen, for så å legge på vekter igjen. (Jeg hadde ikke styrke nok til å løfte ned stangen fra over-hodet-høyde, med vektene på) Anonymkode: 7a241...44f
Gjest Stringfellow1 Skrevet 1. november 2015 #9 Skrevet 1. november 2015 dette er vel ikke akkurat noen "trussel" ? det er vel mest humoristisk, og at folk rydder opp etter seg på treningssenter er vel ikke så veldig mye å forlange?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå