AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #1 Skrevet 31. oktober 2015 Erfaringer? Hatt et kjipt nesten-forhold som tok helt slutt nå etter mye frem og tilbake, og jeg klarer ikke sitte å kjenne hvor vondt det gjør. Jeg orker bare ikke, og vurderer å skaffe meg en FF eller noe slik jeg får tankene litt vekk. Men er det dømt til å gå til helvete følelsesmessig? Anonymkode: 1ab18...9f3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #2 Skrevet 31. oktober 2015 Hvorfor må du ha noen ny med en gang? Tror absolutt ikke det er noen løsning, tvert imot. Finn deg selv igjen! Tør å føle på sorg, motgang. Skjønte ikke helt , ble du dumpa av han? Var dere seriøse? Hvor lenge har dere sett hverandre? Anonymkode: 5a0a1...1a2 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #3 Skrevet 31. oktober 2015 Hvorfor må du ha noen ny med en gang? Tror absolutt ikke det er noen løsning, tvert imot. Finn deg selv igjen! Tør å føle på sorg, motgang. Skjønte ikke helt , ble du dumpa av han? Var dere seriøse? Hvor lenge har dere sett hverandre?Anonymkode: 5a0a1...1a2Var halvveis seriøse i 2 år, men ble aldri noe mer. Han fant ut at han var redd for forpliktelser, og ville ikke såre meg mer enn nødvendig, så han ville gå tilbake til kun stright vennskap. Jeg igjen har fått føle 2 år med fantastisk sex, romantiske weekendturer og filmkvelder i armkroken, på kroppen. Jeg vil ikke føle på sorg og motgang, det er helst det jeg vil slippe, TS Anonymkode: 1ab18...9f3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå