AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #1 Skrevet 31. oktober 2015 Vurderer å kjøpe meg et fint plasttre, i stedet for å bruke mange hundre kroner på juletre hvert år, men jeg tror jeg kommer til å savne juletre-lukten veeeldig. En del falske juletrær ser jo egentlig ut som ekte trær nå, det eneste er dette med lukten. Er det noen her som har falskt juletre som har prøvd sånn juletreluktspray/grantrelukt? Lukter det juletre eller lukter det kjipt? Anonymkode: 4231f...dc4
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #2 Skrevet 31. oktober 2015 Vurderer å kjøpe meg et fint plasttre, i stedet for å bruke mange hundre kroner på juletre hvert år, men jeg tror jeg kommer til å savne juletre-lukten veeeldig. En del falske juletrær ser jo egentlig ut som ekte trær nå, det eneste er dette med lukten. Er det noen her som har falskt juletre som har prøvd sånn juletreluktspray/grantrelukt? Lukter det juletre eller lukter det kjipt?Anonymkode: 4231f...dc4Har ikke prøvd.Men kan du ikke ha noe ekte granbar i vann i en vase/ bøtte el.l. på stua, som vil sørge for ekte juletrelukt? Anonymkode: 57f5b...c7f 2
melatonin Skrevet 31. oktober 2015 #3 Skrevet 31. oktober 2015 Jeg har hatt plasttre i mange år, skal kjøpe et nytt og finere i år! Lukten savner jeg ikke siden jeg har hatt det så lenge. Men det går ann å ha granbar ellers i huset får å få lukta. Synes det er fint når man har granbar i gamle melkespann og slike gammeldagse røde eplekuler på dem! 1
Gjest Gjest_Lindiana Skrevet 31. oktober 2015 #4 Skrevet 31. oktober 2015 (endret) Du kan jo lage en krans av granbar, eller klippe av noen passe store greiner og ha de i en stor vase eller lignende? Endret 11. november 2015 av Lindiana 1
Gjest Honeyblossom Skrevet 31. oktober 2015 #5 Skrevet 31. oktober 2015 Huff, trodde du hadde en skikkelig skrivefeil i overskriften og mente plastere og lukt
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #7 Skrevet 2. november 2015 Takk for svar og tips Kanskje jeg prøver med granbar i en vase. Anonymkode: 4231f...dc4
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #8 Skrevet 2. november 2015 Finn deg noen greiner av rette juletreet og ta inn og sett i vann. De som selger juletrær før jul er bare glade for å bli kvitt kapp. Sette det i vann og du får ekte lukt. Anonymkode: 529c3...03f 2
Millimani Skrevet 3. november 2015 #9 Skrevet 3. november 2015 Det finnes en spray du kan kjøpe et sted, spraye på treet sånn at det lukter av det Husker ikke hvor den er å få kjøpt, men vet om andre som har brukt det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå