AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #1 Skrevet 31. oktober 2015 Sen middag i kveld, og jeg har laget kjøttsuppe. Den består av oksekjøtt, baconterninger, poteter, gulrøtter, selleri, squash og en god kraft. Har brukt rikelig med timian og persille. Men jeg føler den trenger litt mer, altså litt "pimping". Forslag til ekstra krydder eller annet? Den smaker greit, men litt kjedelig. Anonymkode: da10c...cd8
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #2 Skrevet 31. oktober 2015 Sen middag i kveld, og jeg har laget kjøttsuppe. Den består av oksekjøtt, baconterninger, poteter, gulrøtter, selleri, squash og en god kraft. Har brukt rikelig med timian og persille. Men jeg føler den trenger litt mer, altså litt "pimping". Forslag til ekstra krydder eller annet? Den smaker greit, men litt kjedelig. Anonymkode: da10c...cd8Paprika (rød), paprikapulver, gul løk, hvit løk, og litt margarin Anonymkode: 6da7c...714
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #3 Skrevet 31. oktober 2015 Paprika (rød), paprikapulver, gul løk, hvit-løk, og litt margarin + selvfølgelig: tomatpureOg vips, så har du gulasj! Anonymkode: 6da7c...714
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #4 Skrevet 31. oktober 2015 Sen middag i kveld, og jeg har laget kjøttsuppe. Den består av oksekjøtt, baconterninger, poteter, gulrøtter, selleri, squash og en god kraft. Har brukt rikelig med timian og persille. Men jeg føler den trenger litt mer, altså litt "pimping". Forslag til ekstra krydder eller annet? Den smaker greit, men litt kjedelig. Anonymkode: da10c...cd8Hvordan ble suppa? Hva hadde du oppi? Anonymkode: 6da7c...714
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå