Gå til innhold

Rødflammede homoer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hallo

Lurer på hvorfor så mange homofile e rødsprengte i auan? Altså det ser jo ut som om de e flau eller noe. Ikke trolletråd, svar ærlig.

Anonymkode: 0c6e1...07d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tilfeldig hvis det stemmer

Skrevet

Tilfeldig hvis det stemmer

Hmm kanskje det. Men kan det være pga narkotika eller mye alkohol? 

Skrevet

Det er fordi kroppen deres reagerer på analsexen de har. Det er skittent, og fører til at øynene deres blir røde.

Skrevet

Dette har jeg aldri tenkt over, men om TS har rett tipper jeg at det kan ha noe å gjøre med at det lugger i rævskjegget...

Skrevet

Haha så frekke dere er. 

Tror kanskje det har noe med ytre påkjenninger å gjøre? Stress, press og livssituasjonen?

seff er det ikke pga lugging i rævskjegget eller analsex. Da ville jo jenter som også har analsex vært røde i øynene.

Skrevet

Kunne TS komme med noen eksempler? 

Skrevet

Haha,har pratet med mange homofile ,men har ikke sett en eneste en som var rød på øya.

Bortsett fra en ,men han var høy som ett fjell.

Skrevet

Kunne TS komme med noen eksempler? 

ikke nødvendigvis i øynene, men i hele fjeset. Skikkelig rød.

Skrevet

ikke nødvendigvis i øynene, men i hele fjeset. Skikkelig rød.

Kan du gi noen eksempler på hvem dette gjelder? 

Jeg ser ofte personer som er røde i ansiktet, spesielt på treningssenteret, ute i kulda og ikke minst om sommeren. Flesteparten av dem er ikke homofile. 

Skrevet

Har du vært på homsebar der gutta er på speed og mdma, eller i homogarderoben nå da?

Ser mange ikke-homser som er røde i annsiktet også men du har tydeligvis hengt deg opp i homsene.
Blir som når man henger seg opp i et tall og ser det tallet overalt, selvom andre tall forekommer like hyppig.

Anonymkode: fc869...6b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...