Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2004 #1 Skrevet 28. september 2004 De skal ha over tusen kroner i gebyr for at jeg skal få ut bsu'en min. (må låne på huset for å få de ut) Hvis vi vil bytte bank pga SLETT service skal de f.. meg ha over tredve tusen.... For å spore opp en betalig med kort gjort for en mnd siden skal de ha 100kr i gebyr for det... da nettbanken ikke har den funksjonen. Nå kan det jo hende at det gjelder alle banker og ikke bare vår f... bank, men der får man kanskje et snev av service....
Gjest Emera Skrevet 28. september 2004 #2 Skrevet 28. september 2004 Ja, nå for tiden er det nok mer lønnsomt å ha pengene sine i madrassen... Men neppe like sikkert.
Icy Skrevet 28. september 2004 #3 Skrevet 28. september 2004 Ja, nå for tiden er det nok mer lønnsomt å ha pengene sine i madrassen... Men neppe like sikkert. Madrassen er nok ikke å anbefalle. Jeg gjemmer dem inni begge høytalerene min.
Vivekke Skrevet 29. september 2004 #5 Skrevet 29. september 2004 Madrassen er nok ikke å anbefalle. Jeg gjemmer dem inni begge høytalerene min. Høytalerne dine... Håper du har noen gamle skikkelig løene høytalere! Er de nye så er det jo perfekt tyvgods - tenk hvilken gledelig overraskelse eventuelle tyver får når de oppdager "innholdet" i høytalerne...
Gjest Emera Skrevet 29. september 2004 #6 Skrevet 29. september 2004 Madrassen er nok ikke å anbefalle. Jeg gjemmer dem inni begge høytalerene min.
Gjest Steggen (ikkje pålogga) Skrevet 29. september 2004 #7 Skrevet 29. september 2004 Gebyr for å ta ut pengar frå eigen konto? Om det ikkje er heilt spesielle vilkår knytt til kontoen er det uhøyrt. Hadde nok skifta bank så fort som råd. Men alle undersøkinga syner vel at me er for lojale overfor banken. For få skiftar og då kan dei drive på som dei vil.
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2004 #8 Skrevet 30. september 2004 Madrassen er nok ikke å anbefalle. Jeg gjemmer dem inni begge høytalerene min. Fortell oss hvor du bor så kanskje vi kommer på besøk en natt eller no
sommerfuglene Skrevet 30. september 2004 #9 Skrevet 30. september 2004 De skal ha over tusen kroner i gebyr for at jeg skal få ut bsu'en min. (må låne på huset for å få de ut) Hvis vi vil bytte bank pga SLETT service skal de f.. meg ha over tredve tusen.... For å spore opp en betalig med kort gjort for en mnd siden skal de ha 100kr i gebyr for det... da nettbanken ikke har den funksjonen. Nå kan det jo hende at det gjelder alle banker og ikke bare vår f... bank, men der får man kanskje et snev av service.... kan dette muigens være postbanken???
Tuddelidu Skrevet 2. oktober 2004 #10 Skrevet 2. oktober 2004 Jeg leste en reklame her en dag for en bank som betalte alle gebyrene dersom du skiftet til deres bank... Aner ikke hvilken bank og hva slags konto, desverre
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2004 #11 Skrevet 2. oktober 2004 Jeg leste en reklame her en dag for en bank som betalte alle gebyrene dersom du skiftet til deres bank... Aner ikke hvilken bank og hva slags konto' date=' desverre[/quote'] Skandia?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå