Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2002 #1 Skrevet 4. mars 2002 for en mann føler jeg godhet trygghet. vil dele livet mitt med han alt føles riktig for den andre. ville ikke dele livet mitt med han. men blir varm i hele meg bare han holder rundt meg, koser med håret mitt. kan glede meg en uke hvis vi skal treffes hva er kjærlighet. begge mennene. eller en av dem
Gjest sexysadie Skrevet 4. mars 2002 #2 Skrevet 4. mars 2002 KJÆRLIGHET ER SÅ MANGT,OG FINNER DU D IKKE I EN MANN ELLER KVINNE SÅ FINNER DU D ALLTIDS I EN LEONBERGER!
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2002 #4 Skrevet 8. mars 2002 Når kjærligheten er der, så vet du det bare. Garantert! Lykke til!
victoren Skrevet 8. mars 2002 #5 Skrevet 8. mars 2002 Fant et ordtak et sted på nettet, lett omformet...den beste vennen/kjæresten er den du kan sitte stille sammen med i armkroken i lang tid, uten å si et ord, og føle at dere nettopp har hatt verdens beste samtale.12 2
Væren Skrevet 8. mars 2002 #6 Skrevet 8. mars 2002 Forelskelse er på grunn av. Kjærlighet er på tross av. Klem fra12 3
Venus Skrevet 9. mars 2002 #7 Skrevet 9. mars 2002 HEI. Jeg vet egentlig ikke om jeg har noe mer å tillegge; Jeg synes at flere har definert kjærlighet på en så nydelig måte her !!! Så til sakens kjerne: Ærlig talt,-kanskje du ikke virkelig elsker noen av dem.? Kanskje det KUN er et stort behov for oppmerksomhet og nærhet du får tilfredstilt her... Ja, ikke vet JEG. Men det jeg faktisk VET; er det faktum at NÅR jeg elsker en mann,- - så er jeg aldri i tvil om at det er DET jeg virkelig gjør !!! Og det er skjedd EN gang i mitt liv! Og HAN elsker jeg fremdeles... Det er absolutt gjensidig. Du er i tvil, ok. Da ville jeg ikke trodd at jeg elsket begge, men derimot ingen av dem. Kanskje det kommer en 3´dje person inn i bildet en dag, og du DA opplever at dette har du aldri følt før... Og da er det sikkert gjensidig også !!! Væren sa det så fint: Forelskelse er på grunn av, mens kjærlighet er på tross av... Kunne ikke sagt det bedre selv. Venus. 1
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2002 #8 Skrevet 9. mars 2002 Det er noe jeg ønsker, men aldri får Har gitt opp!!
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #9 Skrevet 24. april 2021 baby don't hurt me Anonymkode: bca57...394
CorvusCorax Skrevet 24. april 2021 #10 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): baby don't hurt me Anonymkode: bca57...394 Ha ha. Skulle akkurat til å kommentere det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå