Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er 24 stk på arbeidsplassen. Jeg har lyst å skrive 24 lapper, helst med ulik tekst som kan trekkes hver dag med navn. Noen har fått personlige lapper som : du er så positiv, flink, hyggelig osv. Men så stopper det. Jeg mangler tekst på 10 lapper. Har noen forlag? Kan også være fine ordtak eller lignende. 

Anonymkode: 61ebe...88b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er 24 stk på arbeidsplassen. Jeg har lyst å skrive 24 lapper, helst med ulik tekst som kan trekkes hver dag med navn. Noen har fått personlige lapper som : du er så positiv, flink, hyggelig osv. Men så stopper det. Jeg mangler tekst på 10 lapper. Har noen forlag? Kan også være fine ordtak eller lignende. 

En fin tanke! :hjerte:

Er du sjefen/ avdelingslederen? Kan evt alle oppfordres til å skrive en lapp (anonym) hver, til en av de andre?

Anonymkode: 586ff...7be

Skrevet

En fin tanke! :hjerte:

Er du sjefen/ avdelingslederen? Kan evt alle oppfordres til å skrive en lapp (anonym) hver, til en av de andre?

nei jeg er ikke sjef, å har tenkt å gjøre uten at noen vet det er meg. Navn og dato på hver av lappene. Litt hyggelig og spennende for de jeg jobber med. Noen har jeg skrevet personlig til. Du er så positv, så engasjert osv. Har nø 10 lapper/ kort  igjen.

Skrevet

nei jeg er ikke sjef, å har tenkt å gjøre uten at noen vet det er meg. Navn og dato på hver av lappene. Litt hyggelig og spennende for de jeg jobber med. Noen har jeg skrevet personlig til. Du er så positv, så engasjert osv. Har nø 10 lapper/ kort  igjen.

Så fint! :gullengel:

Jeg håper at du får gode forslag til ting du kan skrive! :tree:

Skrevet

Så fint! :gullengel:

Jeg håper at du får gode forslag til ting du kan skrive! :tree:

jeg også 😊

Skrevet

Eeeeh? Seriøst? Hvor jobber du? Noe slikt kunne aldri forekommet på noen av de arbeidsplassene jeg har jobbet. De fleste hadde ansett det som fullstendig tåpelig, og du hadde slitt med å få folk til å gidde å trekke lapper, pluss at folk hadde ledd av deg bak ryggen din. Tenk deg godt om! 

Anonymkode: 7f3b6...258

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...