Fredsmegleren Skrevet 31. oktober 2015 #1 Skrevet 31. oktober 2015 Er det trygt å bruke akvarellmaling i ansiktet? Står på pakken at den er giftfri og overholder kravene i EN 71-3 og ASTM-4236. Fant nærmest ingenting når jeg googlet om den var skadelig å føre på huden eller ei, men det er folk som maler barn som bruker akvarell maling (mulig annen type). Er bare snakk om en strek eller to i kinnene, ikke spesielt mye.
doktorproktor Skrevet 31. oktober 2015 #2 Skrevet 31. oktober 2015 På deg selv eller på et barn? Jeg kunne nok brukt det på meg selv men ikke på barna, av den enkle grunn at jeg ikke vet.
Fredsmegleren Skrevet 31. oktober 2015 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2015 På deg selv eller på et barn? Jeg kunne nok brukt det på meg selv men ikke på barna, av den enkle grunn at jeg ikke vet. På meg selv ja
doktorproktor Skrevet 31. oktober 2015 #4 Skrevet 31. oktober 2015 På meg selv ja Jeg hadde gjort det.. Du merker det nok fort om du får en reaksjon
Fredsmegleren Skrevet 31. oktober 2015 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2015 Jeg hadde gjort det.. Du merker det nok fort om du får en reaksjon Ikke så gøy dersom jeg får en reaksjon under festen da :/
doktorproktor Skrevet 31. oktober 2015 #6 Skrevet 31. oktober 2015 Ikke så gøy dersom jeg får en reaksjon under festen da :/Tviler egentlig på det med mindre du har veldig sensitiv hud. Prøv på innsiden av håndleddet først da
Fredsmegleren Skrevet 31. oktober 2015 Forfatter #7 Skrevet 31. oktober 2015 Tviler egentlig på det med mindre du har veldig sensitiv hud. Prøv på innsiden av håndleddet først da Har hatt den på i en time nå og går helt fin :D måtte riktignok ha to lag siden den sprekker ganske lett 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå