Gå til innhold

Julegavetips til foreldre!?!

Kupen82

Anbefalte innlegg

hei

noen som har tips til va man kjøper til foreldre som har alt?

ikke drikker de vin, ikke reiser de.

De bor på en liten plass der det ikke er noe show å være med på!! De ønsker seg ingenting. Bilder av barna får de alltid.

Veldig vanskelig😕 tar imot alle tips😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også foreldre som ikke ønsker seg noe, så jeg gir som regel forbruksvarer. De ønsker heller ikke at vi skal bruke mye penger på gaver til de. I fjor fikk pappa en boks med nøtteblanding, og mamma en pose med lakrisgodteri. Det ble de veldig glade for!

I år tenker jeg å gi hjemmelaget nøttesmør og dusjskrubb :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker som oftest å gi litt mere. Så føler det blir rart

å plutselig gi dem noe sånt. Ikke at det ikke er fine gaver altså, 

men håpe du skjønner va jeg mener!! 

Anonymkode: dc1b2...f03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjerf? Hansker?

Eller hva med å gi de en felles gave, en kurv med litt fint pålegg, en fin spekepølse, kanskje noen magasiner?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ramser opp noe av det jeg husker at vi har kjøpt de siste årene, kanskje noe kan være til inspirasjon:

Pledd, puter, kjøkkenutstyr fra Kitchn (de har jo alt, men mye av det er gammelt og godt brukt for å si det sånn), lyslykt, toalettmapper, ullundertøy, kryddere og chutney, nattøy/pysjamaser, bøker innenfor interessefelt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte å kjøpe en fin kurv med litt forskjellig ting oppi til mormora mi. Med ting ho liker, for eks sjokolader, kaffe osvosv.. :tongue: kanskje det kunne vært noe? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbruksvarer, gjerne litt ekstra fine, er greit å gi til dem som har alt:) Hva med filmer/serier/bøker? Min mor elsker en gammel TVserie som hun sier hun aldri får med seg slutten på, så i år skal hun få hele rukkelet på DVD. Vet ikke med far, men hva med å gi mor et gavekort på en sånn spa-plass?:) Har de dårlig plass? Hva med noe smart oppbevaring? Min mor har tonnevis med sko, men pitteliten entre, så jeg kjøpte en sånn sko-organizer-greie for å ha på innsiden av en (skap)dør. Akutt ryddig entre!

Er de mye ute, trenger de noe ute-tøy? Noe som trenger å fornyes?

Anonymkode: 253ff...430

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt (sove)puter til mine foreldre i år. Tror de kommer til å sette pris på det, da de har er det rimelig dårlig hold i...

Anonymkode: 4ed8b...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de har en fin uteplass eller hytte kan du kanskje kjøpe noe nyttig til den? Bålpanne, varmelampe, noe sånt? Foreldrene mine blir veldig glad for sånne ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med kalender med bilder av dere i familien? Fra fotoknudsen, Japan foto ol. 

Hjemmelagde ting som strikket skjerf/votter/lue? Sy forkle til mor? 

Kanskje barna kan lage noe? 

Ellers har mine foreldre fått nespresso, skijakke, hodelykt, stormkjøkken, andre kjekke ting til tur,reise ol. F.eks hvis de skal på reise til Brasil, så har de fått lonely planet om Brasil. 

Prøver å finne gaver som passer deres hobbyer og interesser:) 

Anonymkode: 7c843...7be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...