AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #1 Del Skrevet 31. oktober 2015 Jeg har innsett det nå akkurat, jeg tror jeg er en slitsom og masete venn. Jeg er redd jeg bruker opp vennene mine.Jeg har ikke sett selv hvordan jeg er før nå. Jeg har dårlig selvtillit og selvfølelse. Jeg har nok dessverre mer enn en gang fisket etter bekreftelse på at jeg er bra nok som venn, samt at jeg blir ivrig og ofte sender mye meldinger. Grunnen til at jeg nå har innsett det er at jeg er redd jeg er i ferd med å miste en venn som betyr mye for meg. De siste gangene jeg har sendt melding så har jeg ikke fått svar. Jeg har jo forstått at det sikkert er fordi vedkommende begynner å gå lei masingen min. Jeg har derfor bestemt meg for å ligge lavt fremover og la vedkommende få fri fra meg en periode. Jeg håper det kan gjøre om det at jeg er i ferd med å miste vennen min . Det blir kanskje litt vanskelig å se vedkommende igjen,,Men håper det går bra .Så vær forsiktig med å være needy på venner, for det kan bli slitsomt for dem. Anonymkode: df7f4...125 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berit Skrevet 31. oktober 2015 #2 Del Skrevet 31. oktober 2015 AnonymBruker skrev (På 31.10.2015 den 13.53): Jeg har innsett det nå akkurat, jeg tror jeg er en slitsom og masete venn. Jeg er redd jeg bruker opp vennene mine.Jeg har ikke sett selv hvordan jeg er før nå. Jeg har dårlig selvtillit og selvfølelse. Jeg har nok dessverre mer enn en gang fisket etter bekreftelse på at jeg er bra nok som venn, samt at jeg blir ivrig og ofte sender mye meldinger. Grunnen til at jeg nå har innsett det er at jeg er redd jeg er i ferd med å miste en venn som betyr mye for meg. De siste gangene jeg har sendt melding så har jeg ikke fått svar. Jeg har jo forstått at det sikkert er fordi vedkommende begynner å gå lei masingen min. Jeg har derfor bestemt meg for å ligge lavt fremover og la vedkommende få fri fra meg en periode. Jeg håper det kan gjøre om det at jeg er i ferd med å miste vennen min . Det blir kanskje litt vanskelig å se vedkommende igjen,,Men håper det går bra .Så vær forsiktig med å være needy på venner, for det kan bli slitsomt for dem. Anonymkode: df7f4...125Du reflekterer og det er veldig bra. Det er riktig at det kan være slitsomt for en å stadig skulle gi en bekreftelse på deg. Men ikke vær redd for å sende meldinger, beskjeder, men sørg for at det er hyggelige og fine beskjeder uten at du stiller krav om at vedkommende må gi deg bekreftelse på at hn liker deg osv. Fokuser heller på at du roser din venn uten at det virker som du vil ha noe bekreftende igjen.Hvis vedkommende sier noe hyggelig til deg, så fokuser på at du selv gir ros tilbake. Noen er flinkere til dette enn andre. Bare aksepter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #3 Del Skrevet 31. oktober 2015 Jeg tror jeg selv var en maser en gang. Hadde få nære venner, og var redd for å miste de jeg hadde. Nå som jeg er eldre er jeg heldigvis veldig rolig og min kjære er min beste venn. Kan sies at jeg har backa ut fordi en kollega av meg har vært vel overivrig, og det har bare vært helt feil for meg. Det ble litt psyko. (Se tråden: oppmerksomhetssyk kollega eller snill? )Bra du reflekterer over det TS Anonymkode: 2ac64...ee7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #4 Del Skrevet 1. november 2015 Hva har du tenkt å gjøre da TS? Skal du forandre tankegangen din eller fortsette? Anonymkode: 3515e...75a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #5 Del Skrevet 1. november 2015 Jeg har tenkt å endre det. Derfor jeg nå vil kutte ned på antall meldinger og hvordan jeg uttrykker meg. Jeg bare håper ikke vedkommende er for lei allerede mtp at det har vært noen ganger jeg ikke har fått svar på meldinger. Håper det at jeg endrer adferd nå gjør at jeg beholder vennen min. For det er en enestående venn! Anonymkode: df7f4...125 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #6 Del Skrevet 1. november 2015 AnonymBruker skrev (På 1.11.2015 den 14.30): Jeg har tenkt å endre det. Derfor jeg nå vil kutte ned på antall meldinger og hvordan jeg uttrykker meg. Jeg bare håper ikke vedkommende er for lei allerede mtp at det har vært noen ganger jeg ikke har fått svar på meldinger. Håper det at jeg endrer adferd nå gjør at jeg beholder vennen min. For det er en enestående venn!Anonymkode: df7f4...125jeg som spurte. For å forandre atferd så må du forandre tankemåte også. Anonymkode: 3515e...75a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #7 Del Skrevet 1. november 2015 AnonymBruker skrev (På 1.11.2015 den 16.58): jeg som spurte. For å forandre atferd så må du forandre tankemåte også. Anonymkode: 3515e...75a Jeg mener jo selvsagt jeg er i ferd med å endre tankemåte nå som jeg endelig har innsett hvordan jeg har oppført meg. Anonymkode: df7f4...125 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå