Gjest Nedtrykt! Skrevet 28. september 2004 #1 Del Skrevet 28. september 2004 Når jeg sier til venner/famileie at jeg savner en kjæreste/partner - så får jeg ramset opp alt negativt med å en partner. Får høre "vær glad du er alene".................. da har du det mye bedre!!!!! Hallooo - hvorfor har de skaffet seg en parner selv da??? Hvorfor holder folk sammen? Hvorfor jakter man på en ny - når det gamle forholdet går i stykker?? Vet at mange ikke har det slik de ønsker i forholdet sitt - og at alle problemer løses ikke ved å være 2! Men jeg savner så inderlig litt varme, godhet, nærhet.......... jeg føler meg sååå alene og lite viktig! Føler meg ekkel noen ganger - føler at "ingen orker å ta i meg". Kan begynne å gråte når jeg ser to som leier lanke. I går kveld gikk det et program på Discovery om sex, kjærlighet, nærhet (går hver mandag)............... jeg begynte nok en gang å gråte. Ripper opp i vonde sår.................. og føler meg så "liten". Jeg har det bra egentlig........... men savnet etter å dlee livet med noen gjør så inderlig vondt mange ganger. Nesten så jeg har lyst til å gi opp! Jeg har levd noen år - og har ikke sittet inne hele mitt liv........ Har prøvd - og blitt skuffet, gang på gang. Tror ikke jeg orker å leve resten av livet mitt uten å føle at noen bryr seg om meg..................... Hvorfor skal livet være så vanskleig for meg? :cry: Er redd jeg........... liten og redd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Icy Skrevet 28. september 2004 #2 Del Skrevet 28. september 2004 Er singel jeg også for tiden og er ikke akuratt slik at jeg hopper i taket. Folk som sier at "du er singel og du det kan du bare være glad for" glemmer å se det positive i ett forhold for de har trygghet og nærhet. Da fokuserer de kun på det negative i ett forhold. Men gresset er grønnere på den andre siden... = singellivet... = man kan gjøre det man vil og nyte friheten. Men de glemmer at de som er singel ikke har trygghet og nærhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alisia4 Skrevet 28. september 2004 #3 Del Skrevet 28. september 2004 De som er i parforhold er ikke klar over hvor heldige man er. (Nå snakke jeg selvsagt om de som har det godt sammen på mangen måter. ) Og hvor fri man kan være i et forhold er opptil hver enkelt å avgjøre. Som innskriveren over sier så har vi ingen nærhet og trygghet rundt oss. Det er sårt, utrygt og tøft. Vi som er single er IKKE heldige som mangen vil påstå. Vi har fullt ansvar for alt og må ta alt selv. Det er tøft nok til å innse at man faktisk har det bedre av å være to. Ha en å dele sorger og gleder med. Gjøre noe sammen, oppleve og utvikle hverandre i forholdet, for en berikelsesverdig lykke det må være å være to. Dette er min drøm, som jeg engang håper vil gå i oppfyllelse. Så godt å ha noen å krype under dynen sammen med å kjenne nærheten og tryggheten. Ligge å prate sammen, dele erfaringer, fantasier og hemmeligheter med hverandre. Spise sammen med noen. dele omsorg og ansvar. Alt blir så mye lettere når man er to. :-( :-( :-? SLETTES IKKE LETT Å VÆRE ALENE. NNNNNEEEEEEEI. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*¤*Princess*¤* Skrevet 6. februar 2006 #4 Del Skrevet 6. februar 2006 Tenk på de som er i dårlige forhold..de blir jo helt øddelagte...jeg forbinder singel livet med stabilitet..og man er ikke alltid overlykkelig, men det får gåå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ung23 Skrevet 6. februar 2006 #5 Del Skrevet 6. februar 2006 singellivet?? = du slipper å beskytte deg selv hver dag, slipper å beskytte barn, har det stabilt - og slipper krangling. slipper redsel for hva partneren din kan gjøre mot deg. En slippe utroskap, slipper grusomme svigerforeldre, slipper en som bare rakker ned på deg - - - Ja, i grunnen synes jeg singellivet er herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2006 #6 Del Skrevet 7. februar 2006 Tenk på de som er i dårlige forhold..de blir jo helt øddelagte...jeg forbinder singel livet med stabilitet..og man er ikke alltid overlykkelig, men det får gåå.... ← Nå er det vel ikke de dårlige bitene i et forhold man savner mest vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2006 #7 Del Skrevet 7. februar 2006 En ting jeg ha rtenkt mye på: Hvorfor kan man ikke få være seg selv om man er i et forhold??? Det blir fokusert på ulempene i et forhold som "overvåking" - "ta hensyn til" - "ikke få lov til å se på TV når man vil" - "ikke få spise godteri" +++++ Å ta hensyn til: Hvis jeg vil gå på et helgekurs, hvorfor skal jeg bestandig "ta hensyn til" min mann som ønsker at vi skal være sammen i helgene? Hvorfor kan ikke han "ta hensyn til" meg - og mitt ønske om dette kurset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå