Gjest Choco Skrevet 28. september 2004 #1 Del Skrevet 28. september 2004 Hvordan skriver man egentlig datoer på engelsk? Jeg mener å huske at det er forskjellig praksis i ulike engelskspråklige land - stemmer det? Noen steder har jeg sett at datoen kommer før måneden, mens det andre steder er måneden som kommer først. Er det noen som kan fortelle meg reglene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 28. september 2004 #2 Del Skrevet 28. september 2004 jeg har lært måned dag år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 28. september 2004 #3 Del Skrevet 28. september 2004 Det varierer. Men jeg mener standad er måned dato år som liv sa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyibyen Skrevet 28. september 2004 #4 Del Skrevet 28. september 2004 Jepp - og husk at måneder (i likhet med ukedager) skrives med stor bokstav på engelsk, hvis du skal bruke ord istedenfor tall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ada Skrevet 28. september 2004 #5 Del Skrevet 28. september 2004 Er det ikke amerikansk standard som er Måned-Dag-År, mens engelsk standard er Dag-Måned-År? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 28. september 2004 #6 Del Skrevet 28. september 2004 Ada Lovelace har rett, amerikanere og briter skriver det forskjellig. Fancy navn, foresten, Ada. Maskinen min heter det samme. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 29. september 2004 #7 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg har også lært at det er slik som Ada Lovelace skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 29. september 2004 #8 Del Skrevet 29. september 2004 Ada Lovelace har rett, amerikanere og briter skriver det forskjellig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå