Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har en nær slektning som endelig ble pensjonist for en stund siden. Han eier en hund (labrador) så jeg tenkte å gi ham ein bok i julegave som handler om forskjellige slags triks, nese-arbeid og sånne ting, som man kan finne på sammen med hunden sin. På julekortet som jeg skal teipe fast utenpå pakken, tenkte jeg å skrive en eller annen slags morsom kommentar. For eksempel at: nå kan dere (han og hunden hans) finne på veldig mye morsomt sammen, nå som dere begge har blitt "pensjonister."

Jeg er ikke helt sikker på hva jeg egentlig skal skrive på dette julekortet til ham, og jeg har egentlig aldri vært noe særlig flink til å finne på noen slike morsomme kommentarer eller replikker. Noen gode forslag til hva jeg kan finne på å skrive til denne julegaven hans?

Anonymkode: 0e3d9...743

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har peiling ?

Anonymkode: 0e3d9...743

Skrevet

Til deg og din hund

ønsker dere mang en god stund

nå har dere tid til å være sammen

og jeg håper denne gaven vil gi den rette "rammen"

(ikke så veldig morsomt, men kanskje du kan gi oss navnet på hunden? i tilfelle det navnet kan inspirere til å skrive noe/rime?) 

Anonymkode: 829f1...acf

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønte den ikke. "Pensjonister"? Er det et ordspill her jeg ikke forstår? Hvorfor er hunden pensjonist?

Anonymkode: af1fd...6a4

Skrevet

Jeg skjønte den ikke. "Pensjonister"? Er det et ordspill her jeg ikke forstår? Hvorfor er hunden pensjonist?

Anonymkode: af1fd...6a4

Kanskje det er en gammel hund.

Anonymkode: 75c79...13b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...