Gjest 89-modell Skrevet 31. oktober 2015 #1 Skrevet 31. oktober 2015 Gått på disse to uker ca, vurderer å ta det opp med legen og slutte fordi jeg planlegger graviditet.Hvordan fungerte det for dere å bli gravid og hvordan fungerte det å slutte? Er bare Fontex man kan ta som gravid og jeg har ikke lyst å ta dem pga. bivirkningene. Har ikke vært sånn alvorlig deprimert at jeg har prøvd å ta selvmord etc.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #2 Skrevet 24. desember 2015 Innlegget er noen måneder gammelt, men keg svarer likevel i tilfelle du ikke har gjort noe med saken. Andre i samme situasjon kan også ha nytte av svaret. Jeg er unipolar (svinger nedover, depresjoner) og har gått på Lamictal. Disse medisinene kan ikke tas ved graviditet, så jeg trappet ned i samråd med lege. Dessverre fulgte ikke legen meg opp i etterkant. Det som skjedde meg var at jeg ble så deprimert at jeg ble innlagt. Mitt råd er ikke planlegg graviditet uten oppfølging fra psykiater eller lege. Det er ikke bra for deg eller en baby at du er deprimert under graviditeten (eller i etterkant). Du bør også ha ekstra oppfølging av jordmor underveis i svangerskapet. Anonymkode: f5e19...951
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå