AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #1 Skrevet 31. oktober 2015 Jeg ønsker å finne en kjole jeg ser bra ut til årets julebord, men jeg syns det er vanskelig å finne kjole siden jeg er litt overvektig. Jeg veier litt under 80 kg og er 170 høy. Har store overarmer, mage og lår, og relativt store bryster. Noen som kan foreslå ca hvordan kjole som kan være kledelig? Sliter med å finne noe, er veldig dårlig på sånt. Viktigst å skjule overarmer og mage. Anonymkode: f76bc...1e0
Cinderella Skrevet 1. november 2015 #2 Skrevet 1. november 2015 For det første, så vil jeg ikke kalle deg overvektig når du veier litt under 80 kg og er 170 høy Men om det viktigste er å skjule overarmer og mage, så vil jeg anbefale en kjole med trekvart ermer som har et snitt akkurat i midjen der du er smalest - en såkalt "skater dress". Da skjuler du både overarmer og mage. Vil du ha "løse" overarmer, eller er det greit med noen som er litt mer tettsittende, så lenge de dekker til overarmene? Det går også an å kombinere en veldig fin kjole med en enkel jakke.http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/nly-one-1115/long-sleeve-wrap-skater-124018-14/ Noe sånt, kanskje - bare litt mer julebordpassende? Det er i alle fall den type passform jeg tenker vil passe dersom du vil skjule magen 1
Gjest Nanne70 Skrevet 2. november 2015 #3 Skrevet 2. november 2015 Jeg synes heller ikke du høres spesielt overvektig ut i forhold til høyde og vekt, men når det gjelder å skjule mage og overarmer, tenker jeg at noe liknende denne kunne bli fin til deg:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå