AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #1 Skrevet 31. oktober 2015 Jeg nærmer meg 30 år med stormskritt. Har aldri hatt kjæreste, ikke en gang i nærheten. Alle miner venner og omgangskrets har menn/samboere/barn og er godt etablerte. Jeg klarer ikke å se for meg at jeg noen gang kommer til å finne noen som passer for meg. Det blir jo bare mer og mer vanskelig nå som voksenlivet er preget av jobb og lite tid til å møte andre single mennesker. Når jeg tenker over det møter jeg omtrent aldri nye folk. Tenk om jeg aldri finner noen? Tenk å leve alene hele livet? Anonymkode: e504e...aca 1
Gjest Skrevet 31. oktober 2015 #2 Skrevet 31. oktober 2015 Jeg nærmer meg 30 år med stormskritt. Har aldri hatt kjæreste, ikke en gang i nærheten. Alle miner venner og omgangskrets har menn/samboere/barn og er godt etablerte. Jeg klarer ikke å se for meg at jeg noen gang kommer til å finne noen som passer for meg. Det blir jo bare mer og mer vanskelig nå som voksenlivet er preget av jobb og lite tid til å møte andre single mennesker. Når jeg tenker over det møter jeg omtrent aldri nye folk. Tenk om jeg aldri finner noen? Tenk å leve alene hele livet? Anonymkode: e504e...acaBurde du ikke heller rette fokuset på hvordan du kan møte nye mennesker? Det finnes noen for alle. Kanskje må du senke kravene på enkelte punkter for å oppnå det du ønsker i livet, men først og fremst må du finne noen arenaer hvor du KAN møte nye mennesker. Vær kreativ, i stedet for å gi opp håpet.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #3 Skrevet 31. oktober 2015 Det å tro at man er dømt til livet man har nå resten av livet er depresjonstankegang. Uansett, i dagens nettsamfunn så er det ikke så vanskelig å treffe folk selv om man aldri treffer single ute i virkeligheten. Anonymkode: 9c379...a83
Prebs Skrevet 31. oktober 2015 #4 Skrevet 31. oktober 2015 Mitt råd til TS er å bli førnøyd og slå deg til ro med din egen tilværelse først. Du vil da automatisk sende ut gode vibber som vi gutta fanger opp. Du skal selvfølgelig oppsøke steder hvor man treffer andre single i samme situasjon, men begynn først med å finnre roen. Du er bare 30år som i dagens samfunn er de nye 20 årene sammenlignet med 50 år tilbake i tid. Ikke bruk tid på bekymre deg over dette. Det er nok av oss mannfolk her ute i samme situasjon:-) 1
Knirke Skrevet 31. oktober 2015 #5 Skrevet 31. oktober 2015 Mitt råd til TS er å bli førnøyd og slå deg til ro med din egen tilværelse først. Du vil da automatisk sende ut gode vibber som vi gutta fanger opp. Det der... Er det DUMMESTE rådet jeg vet om Det er ingen automatikk i at man tiltrekker en partner ved å være fornøyd meg seg selv. Det handler om flaks og tilfeldigheter, og intet annet 5
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #6 Skrevet 31. oktober 2015 Kjenner veldig godt den følelsen..Jeg fikk min første kjæreste rett før jeg fylte 33 år. Så håpet er ikke ute Nå har vi vært sammen i et år, og ting går veldig bra.Jeg traff kjæresten min via nettdating (sukker, for å være nøyaktig). Jeg var aktiv på nettdatefronten i mange år, og datet mange frosker, for å si det slik. Men så fant jeg endelig en hvor gjensidig kjærleik oppsto.Det er bare å fortsette å prøve å treffe mannfolk. Selv om folk elsker klisjeen om at han kommer når du minst venter det, eller slutter å lete, så er det ikke slik det fungerer. Det er uhyre sjelden Drømmemannen bare kommer og ringer på døren din helt av det blå. Man må være aktiv og lete og prøve. Og feile. Og prøve igjen. Anonymkode: 56031...a18 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #7 Skrevet 31. oktober 2015 Jeg nærmer meg 30 år med stormskritt. Har aldri hatt kjæreste, ikke en gang i nærheten. Alle miner venner og omgangskrets har menn/samboere/barn og er godt etablerte. Jeg klarer ikke å se for meg at jeg noen gang kommer til å finne noen som passer for meg. Det blir jo bare mer og mer vanskelig nå som voksenlivet er preget av jobb og lite tid til å møte andre single mennesker. Når jeg tenker over det møter jeg omtrent aldri nye folk. Tenk om jeg aldri finner noen? Tenk å leve alene hele livet? Anonymkode: e504e...acaOm du er kvinne og har vært singel hele tiden så tror jeg du har grunn til å bekymre deg faktisk ..det er meget uvanlig egentlig.Som mannfolk begynner det å bli rimelig vanlig å være i den situasjonen da. Anonymkode: a7bab...735 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #8 Skrevet 31. oktober 2015 Det der... Er det DUMMESTE rådet jeg vet om Det er ingen automatikk i at man tiltrekker en partner ved å være fornøyd meg seg selv. Det handler om flaks og tilfeldigheter, og intet annetTror ikke du kan friskmelde deg selv og egen personlighet ved å skylde på eksterne faktorer ..alt handler om hvor mye du vil noe.Har du ikke flere millioner på kontoen din as we speak så er det fordi du ikke har villet det nok. Samme med andre ting.... Anonymkode: a7bab...735
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #9 Skrevet 1. november 2015 Jeg synes det er litt rart at du aldri har hatt kjæreste. Hva er grunnen til det? Er det religiøse grunner, sykdom, psykiske årsaker? Jeg tror uansett at man må gå litt i seg selv. Finne ut hvem man er og hvem man har lyst å finne. Jeg var singel i to år etter min forrige eks. Jeg leitet febrilsk etter den samme tryggheten som jeg hadde med eksen, men fant det ikke. Følte meg desperat og klarte ikke helt å finne roen. En dag satt jeg meg ned og tenkte hva jeg virkelig vil ha av en mann, hva jeg trenger i en livspartner som jeg skal leve med hver dag. Plutselig så dukket det opp en mann som jeg kan se for meg livet med. Vi har hatt våre utfordringer i starten for vi er mer forskjellig enn vi trodde. Men jeg har masse følelser for han. Trodde aldri det kom til å skje igjen med meg. Mitt råd til TS er at du må være bevisst på hva du vil ha før du leter etter livspartner, ellers kan "alle" menn bli potensielle kandidater. Er du bevisst så er det lettere å finne en som passer deg og dine behov. Anonymkode: 5308b...8ef
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #10 Skrevet 1. november 2015 Det der... Er det DUMMESTE rådet jeg vet om Det er ingen automatikk i at man tiltrekker en partner ved å være fornøyd meg seg selv. Det handler om flaks og tilfeldigheter, og intet annetDet er ingen automatikk i det. Men det er mange damer (og sikkert menn) som forventer at en partner skal redde de. Derfor tror jeg at det er noe i det at man må finne roen med seg selv før man kan finne en partner, det er lettere å finne en som passer da. Men helt klart, man kan ikke sitte hjemme i sofaen hver dag med roen sin og tro at en kjæreste kommer og banker på døren. Man må gjøre en innsats. Anonymkode: 5308b...8ef
Prebs Skrevet 1. november 2015 #11 Skrevet 1. november 2015 Det der... Er det DUMMESTE rådet jeg vet om Det er ingen automatikk i at man tiltrekker en partner ved å være fornøyd meg seg selv. Det handler om flaks og tilfeldigheter, og intet annetVell, da har vi forskjellig syn på den saken. Klart mye handler om å være på rett sted til rett tid, men du kommer ikke utenom dette med å nyte kontra å tilstrebe. Blir man desperat så merkes dette på begge sjønn, det er ivertfall min erfaring!Det er ingen automatikk i det. Men det er mange damer (og sikkert menn) som forventer at en partner skal redde de. Derfor tror jeg at det er noe i det at man må finne roen med seg selv før man kan finne en partner, det er lettere å finne en som passer da. Men helt klart, man kan ikke sitte hjemme i sofaen hver dag med roen sin og tro at en kjæreste kommer og banker på døren. Man må gjøre en innsats. Anonymkode: 5308b...8efDu tok poenget mitt:-)
Knirke Skrevet 1. november 2015 #12 Skrevet 1. november 2015 Vell, da har vi forskjellig syn på den saken. Klart mye handler om å være på rett sted til rett tid, men du kommer ikke utenom dette med å nyte kontra å tilstrebe. Blir man desperat så merkes dette på begge sjønn, det er ivertfall min erfaring!Er man desperat, så er man desperat, og man må nesten kalle en spade for en spade. Man kan skjule det godt, eller man kan skjule det dårlig, men å sitte hjemme og tenne stearinlys og vugge seg selv vil fortsatt ikke få frierne til å komme løpende..Det som kan hjelpe er å komme seg ut i sosiale settinger og prate med så mange nye mennesker som mulig. Og som en av de utallige AB'ene over sier, så kan det også hjelpe å finne ut litt mer konkret hva du leter etter hos en partner: Da skyter du litt mindre i blinde. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå