AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #1 Skrevet 31. oktober 2015 Jeg har likt og kommentert med tusen takk til alle som har skrevet på veggen min i forbindelse med bursdagen min. Tenkte det var hyggeligere enn bare en felles takk. Men burde man itillegg skrive en felles status som takker for alle gratalasjonene ? Mer enn bare tusen takk liksom ? Isåfall samme kveld eller dagen etter ? (Er ikke snakk om at jeg har fått 100 vis av gratalasjonene som kanskje enkelte andre har fått. Men mellom 30-50 et sted( i følge meg mange ) ( men mange av de har jeg ikke kontakt med lengre i virkelig livet så ikke naturlig å ringe de)hilsen ny på Facebook. Anonymkode: 925fc...65e
Sirah Skrevet 31. oktober 2015 #2 Skrevet 31. oktober 2015 Det virker som om det mest normale er å "like" og eventuelt skrive "tusen takk" på hver enkelt gratulasjon og deretter skrive en felles status samme kveld hvor du takker for alle gratulasjonene.Dette er det ingen fasit på, gjør det som er riktig for deg
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #3 Skrevet 31. oktober 2015 Jeg pleier bare å skrive én felles status på slutten av kvelden eller dagen etter. Og enkelte gratulasjoner takker jeg den enkelte for. Synes det blir litt rart å skulle skrive "Tusen takk!" til dem som bare slenger inn en "Grattis" på autopilot til meg og de 3 andre på vennelisten som har bursdag den dagen. Mens for venner som skriver lengre gratulasjoner med bilde og slikt, føler jeg det blir naturlig å kommentere. Jeg reagerer ikke selv heller på at folk jeg egentlig ikke har noen kontakt med ikke takker meg særskilt når jeg bare skriver "Gratulerer med dagen!". Anonymkode: 503a3...f75
Gjest Honeyblossom Skrevet 31. oktober 2015 #4 Skrevet 31. oktober 2015 Jeg pleier bare å "like" gratulasjonene og så skriver jeg en status senere på kvelden hvor jeg takker for alle
Florence Skrevet 31. oktober 2015 #5 Skrevet 31. oktober 2015 Jeg pleier bare å like alle gratulasjonene jeg.
LiKa1986 Skrevet 31. oktober 2015 #6 Skrevet 31. oktober 2015 Hos meg varierer det fra år til år, hva jeg gidder. Noen ganger kommenterer jeg "Tusen takk" på alt som kommer inn, andre ganger liker jeg bare og skriver en takkestatus senere på kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå