Berit Skrevet 31. oktober 2015 #1 Skrevet 31. oktober 2015 Oj, jeg skulle ut og handle litt mat i dag. Hele senteret bar preg av Hallowenn og forberedelser. Det var mange halloween plakater, gresskar, og timebestilling til ansiktsmaling og mye mer. Blomsterbutikken var pyntet med masse gresskar og pynt til Halloween.På radioen som omhandlet noe helt annet, ble det innimellom spurt om man hadde handlet inn godter og forberedelser til Halloween. Det var en som svarte at han ikke hadde noe snop, men mye frukt. Da fikk han svar av reporteren at han måtte ikke bli en av dem sure som ikke hadde forberedt seg, så gå ut og kjøp, du og.Det bekreftet enda mer at jeg ikke fikk lyst til å kjøpe. Jeg er ikke sur eller vanskelig kjerring som vil noe vondt i det hele tatt. Det er jo sånn de beskrives de som ikke er glad i å feire Halloween. Jeg synes maskene og det redselsfulle er rett og slett grusomt. Liker det ikke. Jeg unner likevel alle andre til å gjøre som de vil. De kan feire og kle seg ut så mye de vil. Men de kan klare å more seg uten å ringe på til eldre (og yngre for den del) som ikke liker det. Gjensidig respekt.
Gjest Uhumskheter Skrevet 31. oktober 2015 #2 Skrevet 31. oktober 2015 Syns det er trivelig jeg. Barn er mere en velkommen hit. Og bonusen etterpå er at jeg kan gnumse snopet som blir igjen
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #3 Skrevet 31. oktober 2015 På mandag rydder de bort Halloween, da er det over. Det er ikke mer redselsfullt eller andre masker enn det som blir tatt frem til våre julebukker. Det hele er bare til en annen tid på året. Litt sent er det og å klage på Halloween styret den 31.10. når butikkene har hatt dette inne i ukesvis.Finn deg noe annet å irritere deg over i høstmørket. Anonymkode: 6748e...01f 5
Berit Skrevet 31. oktober 2015 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2015 Syns det er trivelig jeg. Barn er mere en velkommen hit. Og bonusen etterpå er at jeg kan gnumse snopet som blir igjen Så fint På mandag rydder de bort Halloween, da er det over. Det er ikke mer redselsfullt eller andre masker enn det som blir tatt frem til våre julebukker. Det hele er bare til en annen tid på året. Litt sent er det og å klage på Halloween styret den 31.10. når butikkene har hatt dette inne i ukesvis.Finn deg noe annet å irritere deg over i høstmørket. Anonymkode: 6748e...01fJeg irriterer meg ikke. Det prøvde jeg virkelig å uttrykke at jeg ikke gjorde.Er ikke enig i det med at maskene til julebukkene er like redselsfulle. Noen kanskje, men der kommer det også Olsen Banden, supermann, prinsesser og prinser, pippi langstrømpe og all verdens. De aller fleste Halloween masker jeg har sett har vært skumle; gjerne blodige, med malt øyet som er fallt ut, spøkelser, og ja, noe som jeg ikke gleder meg over. Gleder meg veldig over at barn synes ting er morsomme, og kan godt være med på leken. Men vil helst unngå å være med her. Prioriterer andre ting å glede meg over. Fins ikke mer sur eller at jeg irriterer meg, ikke i det hele tatt.Derfor jeg skriver denne tråden også. Har ikke som mål at Halloween kuttes ut noen gang, men at man ikke skal stemples som sur for det om man ikke selv vil feire det.
Gjest Evans Skrevet 31. oktober 2015 #5 Skrevet 31. oktober 2015 Jeg var innom en butikk i går. Ved kassa stakk det en blodig hånd opp! Jøyemeg som jeg skvatt! Vi har kjøpt inn litt, men ikke så mye. Blir en liten ting til hver av de som kommer - så langt lageret rekker. Jeg leste en artikkel om "reglene" for halloween, der stod det blant annet - utelys av: Ikke kom, - ikke la barna gå alene. Flere gode regler. Håper mange følger disse i kveld.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #6 Skrevet 31. oktober 2015 På mandag rydder de bort Halloween, da er det over. Det er ikke mer redselsfullt eller andre masker enn det som blir tatt frem til våre julebukker. Det hele er bare til en annen tid på året. Litt sent er det og å klage på Halloween styret den 31.10. når butikkene har hatt dette inne i ukesvis.Finn deg noe annet å irritere deg over i høstmørket. Anonymkode: 6748e...01fkan Ikke ts irritere seg over hva hun vil? Teit med slike kommentarer altså. Ts uttrykker sine meninger og da trenger ikke du komme inn her for be ts om å irritere seg over noe annet. Anonymkode: ef10a...452
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #7 Skrevet 31. oktober 2015 kan Ikke ts irritere seg over hva hun vil? Teit med slike kommentarer altså. Ts uttrykker sine meninger og da trenger ikke du komme inn her for be ts om å irritere seg over noe annet. Anonymkode: ef10a...452Jeg trenger ikke komme hit og si min mening, men det er ok for deg å komme og si din mening om min mening? Hallo? Anonymkode: 6748e...01f 3
Berit Skrevet 31. oktober 2015 Forfatter #8 Skrevet 31. oktober 2015 Jeg var innom en butikk i går. Ved kassa stakk det en blodig hånd opp! Jøyemeg som jeg skvatt! Vi har kjøpt inn litt, men ikke så mye. Blir en liten ting til hver av de som kommer - så langt lageret rekker. Jeg leste en artikkel om "reglene" for halloween, der stod det blant annet - utelys av: Ikke kom, - ikke la barna gå alene. Flere gode regler. Håper mange følger disse i kveld. Uff da, jeg hadde ikke likt det. Ja, her er utelysene slått av. Skal sitte inne med min mann og kose oss med god middag og rødvin. Ha, ha, jeg så et bilde på Facebook: "Tips til voksne angående Halloween. Ta på finstasen og ta med et tomt vinglass og ring på og si Hallo vin"
Berit Skrevet 31. oktober 2015 Forfatter #9 Skrevet 31. oktober 2015 (endret) kan Ikke ts irritere seg over hva hun vil? Teit med slike kommentarer altså. Ts uttrykker sine meninger og da trenger ikke du komme inn her for be ts om å irritere seg over noe annet. Anonymkode: ef10a...452Jo da, men slike kommentarer er også fint å få. Så får jeg understreket enda mer i videre kommentarer at det handler ikke om at jeg irriterer meg eller er sur Jeg trenger ikke komme hit og si min mening, men det er ok for deg å komme og si din mening om min mening? Hallo? Anonymkode: 6748e...01fHa, ha, ja sånn kan man holde på. Velkommen til alle kommentarer, sier jeg Endret 31. oktober 2015 av Berit
AmandaVI Skrevet 31. oktober 2015 #10 Skrevet 31. oktober 2015 (endret) jul og halloween i skjønn forening på kjøpesenteret! Hobbyforretningen tar ikke inn de tegnesakene jeg bruker i jobben før "utpå nyåret"; langt ut i januar med andre ord. Men blås. Ungene som kommer på døra mi er veldig høflige og greie og fortjener å ha det litt moro Endret 31. oktober 2015 av AmandaVI
Skywalker Skrevet 31. oktober 2015 #11 Skrevet 31. oktober 2015 Husk å legge av litt småpenger til julehandelen. Er jo ikke mer enn et par lønninger til..
OPIgirl Skrevet 2. november 2015 #12 Skrevet 2. november 2015 Syns det er trivelig jeg. Barn er mere en velkommen hit. Og bonusen etterpå er at jeg kan gnumse snopet som blir igjen Blir det virkelig noe igjen etter at ungene har forsynt seg??
Gjest Uhumskheter Skrevet 2. november 2015 #13 Skrevet 2. november 2015 Blir det virkelig noe igjen etter at ungene har forsynt seg??Hvis man kjøper nok og ikke lar ungene forsyne seg selv
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #14 Skrevet 2. november 2015 Jeg skal ta en runde i da og se om det er ting på tilbud... Ungene digger halloween, og jeg synes det er morro å være med dem på ting de synes er gøy.I helgen var jeg med barna mine til to forhåndsavtalte steder, og stod ellers klar hjemme med godis og dekorert inngangsparti (desverre kom det ingen).Overhørte noen barn i dag tidlig som hadde fått skikkelig mye kjeft. Det er så synd. Man kan jo snakke pent til folk, selv om du ikke liker denne feiringen. Da jeg var liten ringte vi på og løp vekk. Det var jo mye værre ennå ringe på og være utkledd. Anonymkode: caa71...a72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå