Gjest lilletroll Skrevet 28. september 2004 #1 Skrevet 28. september 2004 Noen som har sett på? Følger med?? Jeg slumpet innom det her en dag, og det er jo en STOR VITS sammenlignet med den norske!! Versjonen heter Farmen Skjærgården, men burde hete "Skjærgårdsidyll"...kan jo ikke sammenlignes med den norske i det hele tatt...så jo ut til at de hadde alt der.....inkludert mat, vanlige "finklær", sminke tannbørste og hele pakka...han som røyk ut når jeg så det hadde vhit skjorte og hvit dress jakke :o Virket ikke akkurat som noen kampen for tilværelsen der nei.....
Samantha Skrevet 28. september 2004 #2 Skrevet 28. september 2004 Enig! Latterlige greier!! Zappa såvidt innom eg og. Hallo? Dei har jo både skikkelig seng, dyne og pute. Reinaste hotelltilværelsen i forhold til den norske Farmen!
angie Skrevet 29. september 2004 #3 Skrevet 29. september 2004 Har ikke sett det, men så du den amerikanske versjonen av 71 grader nord? Helt latterlig hvor lett de hadde det, i forhold til de norske deltakerne.
Gjest Madden Skrevet 30. september 2004 #4 Skrevet 30. september 2004 Hvilken kanal går den svenske farmen på da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå