Gå til innhold

Jeg er så ufattelig skuffet over meg selv - Hvordan kan jeg forholde meg til dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort fortalt så sa jeg nei til en mulighet som jeg har ventet på i mange år og som jeg gjerne ønsker og som jeg kanskje aldri får igjen. Grunnen til at jeg sa nei der og da var at jeg var redd for at jeg ikke ville mestre det, men jeg vet jo egentlig at jeg gjør det, jeg hadde bare en dårlig dag og var heller ikke helt i form.

Nå er jeg så sint, skuffet og lei meg at jeg bare sitter hjemme og gråter. Jeg orker ikke dra ut eller gjøre noe, og skjønner ikke hvordan denne følelsen noen gang vil gå over. Jeg har forresten skuffet flere enn meg selv, og det føles nesten verre.

Kan noen være å snill og komme med noe gode kloke råd i denne situasjonen, jeg oker ikke de følelsene jeg har inni meg nå :(

Anonymkode: 07987...f5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen mulighet for å endre svaret sitt til ja? 

Skrevet

Ingen mulighet for å endre svaret sitt til ja? 

Takk for at du tok deg tid til å svare, dessverre er det for sent nå, toget gikk til noen andre :/ 

Skrevet

Da er det ikke noe annet å gjøre enn å lære av dine feil og ikke være redd for å gripe muligheten neste gang den kommer. Nå vet jeg ikke hva det gjelder, men enten det er karriere eller utdanning kan du personlig undersøke mulighetene du har videre. Stå på og ikke gi opp. 

• Liker 2
Skrevet

Noen ganger tar vi valg, eller gjør ting vi angrer på i ettertid. Det fine er jo at vi alltid er så etterpå kloke! :P 

Jeg syns du ikke skal klandre deg selv for mye. Det er sånn vi gjør av og til: Fordi vi er redde, fordi vi ikke tenker over konsekvensene, fordi vi ikke forstår hva vi faktisk holder på med, eller fordi vi rett og slett bare tar en feil avgjørelse. 

Som @Florence sier over her, så kan du lære mye av dette: ta det med deg videre og voks på det. Men ikke klandr deg selv nå. 

Skrevet

Tusen takk for svar. Får håpe tiden leger alle sår. Men hver dag får jeg en påminnelse om valget jeg tok, og det er litt tøft.

Skrevet

Hvis du ikke kan gjøre noe med det, lær av feilen, aksepter dagens tilstand og gå videre. Livet fortsetter. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...