Majken Skrevet 11. juli 2002 #1 Del Skrevet 11. juli 2002 Vet det er mange som har peiling på helse og trening her inne, så drefor spør jeg likegodt om det er noen som vet om noen bra øvelser for ryggen? Jeg og kusina mi har så lange rygger, så vi får sånn supersvai i korsryggen hvis vi sitter med rak rygg, og det gjør veldig vondt etterhvert. Ellers blir vi sittende med bøyd rygg, og da får vi vondt i nakken. Vi vet med andre ord ikke hvor vi skal gjøre ta ryggen :-? . Jeg går veldig mye, men jeg får den supersvaien da også. Prøver å sitte minst mulig (det skal visstnok være det verste man kan gjøre mot ryggen...), men heller ligge når jeg skal slappe av. Vet dere om noen øvelser for ryggen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppen Skrevet 11. juli 2002 #2 Del Skrevet 11. juli 2002 Det beste er å trene opp magemusklene og deretter gå lange turer. Jeg er snart 50 år og har alltid gått lange turer - legen sier at jeg har en veldig sterk rygg. Lykke til med treningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. juli 2002 #3 Del Skrevet 13. juli 2002 Her har du øvelser! http://www.iform.no/ovelser/rygg.shtml Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå