Gå til innhold

BH for stor byste, som gir en fin utringning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bryster som sitter litt "fra hverandre", og får dermed ikke en fin kløft i de aller, aller fleste BHer. Jeg prøvde engang i Victorias Secret, hvor alle ga en perfekt lift og kløft.

Andre saker her.. Alle mine BHer er fra Triümph og Change, og jeg har så og si stoppet å spørre om hjelp, fordi jeg går ut av butikken med noe jeg får servert som at "Det blir ikke flottere, denne ser fantastisk ut på deg, akkurat din størrelse". Jeg finner aldri DEN perfekte, som jeg gjorde med så og si alle de jeg fant hos VS. Det kan godt være det er BESTSELGEREN deres, det kan godt være at ALLE ANDRE får fin kløft i denne, men JEG får dobbelpupp og ingen kløft.

Gode selgere, skal de ha.. For de får meg til å kjøpe disse BHene.

Det jeg føler, er at jeg trenger bred stropp, pushup fra siden, og et tykt "belte" om ryggen, som ikke gnanger seg inn i fett som oprinnelig nesten ikke er der.

ER det noen som har noen gode tips å dele? :)

Anonymkode: 7e8ea...3a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den du beskriver høres hvertfall ut som Wonderbra Ultimate Strapless bra, den er fantastisk..

Utenom det postet jeg en del bh-er i siste post i undertøyinspirasjons-tråden, fra flere merker og sider, kanskje å kikke innpå de sidene kan være noe!

Bruker selv lite bånd rundt og større cup og har også vanskeligheter med å finne bra bh-er . 

Anonymkode: ae8c4...7f9

Gjest incognita
Skrevet

Tror du ville passet i balconette iallefall. Det er min favoritt. :)

Skrevet

Store puppe «flommer over» en balconette, noe som ser ille ut. Hvorfor trodde du en slik BH ville passe TS? 

Anonymkode: d7e11...7d0

• Liker 3
Gjest incognita
Skrevet

Store puppe «flommer over» en balconette, noe som ser ille ut. Hvorfor trodde du en slik BH ville passe TS? 

Min F-cup er kjempefin i balconette iallefall. Men beklager om bidraget mitt i tråden var ubrukelig, det er bare min personlige erfaring.

Skrevet

Den du beskriver høres hvertfall ut som Wonderbra Ultimate Strapless bra, den er fantastisk..

Utenom det postet jeg en del bh-er i siste post i undertøyinspirasjons-tråden, fra flere merker og sider, kanskje å kikke innpå de sidene kan være noe!

Bruker selv lite bånd rundt og større cup og har også vanskeligheter med å finne bra bh-er . 

Den tråden finner jeg ikke! Hvor er den? Den vil jeg veldig gjerne se! Og jeg har en fra der faktisk, som jeg er veldig glad i. Kan man også få kjøpt den i butikk et sted?

Jeg har også sett flere som ser fantastisk ut i balconette-BHene!! Har faktisk også en som ser rimelig bra ut. Den gir et veldig fint løft, men bare ikke "kløften" som jeg leter sånn etter :murvegg:

Skrevet

Jeg tror også du blir flott i balconette BH'er, - når de er riktige i størrelsen !

Alt du forteller nærmest 'roper' at du kjøper helt feil størrelse.

Når båndet rundt brystkassen gnager seg inn i underhudsfettet, - da er båndet for kort ! Gå opp en størrelse i omkrets.

Når du får dobbeltpupp så er cup'en minst en størrelse for liten.

Prøv en cup som er 2 nummer (bokstaver) større. 

Om du da får 'slark i svingen' (mye luft sammen med puppen) så går du ned til 1 nummer større enn 'dobbeltpupp størrelsen'.

Og finn en spesialistbutikk som vet hva de driver med.

Anonymkode: 5803c...45f

• Liker 2
Skrevet

Litt utenfor tema, men har lyst å kjøpe denne, men så så jeg at det er balconette og det er jeg ikke glad i, men det så da ikke ut som den typiske balconette bh? Liker mer vanlige padded /plunge bh- er. 

Hva tror dere, tror dere den får den typiske balconette looken på?

Bh

Skrevet

Litt utenfor tema, men har lyst å kjøpe denne, men så så jeg at det er balconette og det er jeg ikke glad i, men det så da ikke ut som den typiske balconette bh? Liker mer vanlige padded /plunge bh- er. 

Hva tror dere, tror dere den får den typiske balconette looken på?

Bh

Den var flott!! Hvor er den fra?

Skrevet

Gå til en butikk som vet hva de gjør.

La Lina i Oslo var en topp favoritt da jeg bodde der.  For som AB skriver ovenfor, så høres det ut som at det er feil størrelse på din bh.

Jeg gikk fra D-cup til F/G første gangen jeg fikk ordentlig hjelp. OG noen fine og ordentlige bh'er som sitter der de skal. :nikker:

Får du dobbelpupp så er det feil, ganske enkelt. De fleste har for stor omkrets og liten cup.  

• Liker 1
Skrevet

Den var flott!! Hvor er den fra?

Er ikke så glad i balconette så kommer nok ikke til å kjøpe den! Fant den på ebay , den er ny altså, fra Marks and Spencer, søk M&S, eller Marks and Spencer så finner du den sikkert :)

Gjest incognita
Skrevet

Gå til en butikk som vet hva de gjør.

La Lina i Oslo var en topp favoritt da jeg bodde der.  For som AB skriver ovenfor, så høres det ut som at det er feil størrelse på din bh.

Jeg gikk fra D-cup til F/G første gangen jeg fikk ordentlig hjelp. OG noen fine og ordentlige bh'er som sitter der de skal. :nikker:

Får du dobbelpupp så er det feil, ganske enkelt. De fleste har for stor omkrets og liten cup.  

Samme her. Brukte D eller i største fall DD før jeg oppsøkte en "ordentlig" butikk. Gikk opp til F-cup og gikk ned to størrelser i omkrets. Plutselig kjente jeg veldig godt at jeg aldri tidligere har hatt en BH som har sittet som den skal. 

Skrevet

Jeg har H-cup og bruker ikke annet en balconette. Så skjønner ikke helt din erfaring

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...